LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, August 11, 2011

Gen sapa kuat?

kiri sekali tu,bukan damia.yang tengah tu bukan ali.yang kiri sekali tu..bukan adik mia ali..hehe
Ini anak-anak abang sulung en suami.

tapi itula, anak2 abang long ni terutama yang si Nani,sulung dan Haiman no 2 tu, seiras betul dengan si damia dan ali.

dan bukan derang je, anak2 sedara yang lain pun..memang banyak berat kepada sebelah suami.sepet-sepet je.hehe

 itu yang bila jalan sorang2 bawa anak2 tanpa suami di sisi..ada yang macam caya tak caya. 

depa ngat aku amik anak angkat cina gamaknye...

pasrah..^^




6 comments:

harnidahussin said...

don't worry...kami adik beradik pun muka lain2..asal berjalan jer org ingat kawan2..atau sepupu sepapat jer...hihihi

FrH said...

haha. comelllll ;)

anak aku tetiba putih, puas gak org bertanya *menyampah* padahal mak mertua aku mmg putih melepaks .. huhu.

atulhani said...

kekeke.. takpe.. asalkan sihat dan comel2 buat aku gerammmmmmm..... but rambut kerinting damia tu gen bapak hang kan kan kan.. kekekkee

Dalin said...

kalau gitu kena bawa papan gantung gmbr abang ateng, "ini suami saya" hehehe..

transformed housewife said...

knur tengok Damia & Ali ada juga iras Dayana. Org yg tak reti tengok je pandang smcm.

Diyana said...

harnida: hehe.samala saya ngan adik2 pun..takde yg sama ;)

frh: hehe.itula kadang terjeruk jg kan hati bile org tanye tak kene soalan..huhu

atulhani:heh. hmm a ah. tp kerinting tu ,nenek ateng pun rambut mcm mia. kira dua2 ade gen kerinting tu ;)

dalin:haha.papan gantung besar sgt, wat name tag la kot..kecik sikit..hehe

transformed housewife: derang tengok sekali je kan kak..itu tak prasan ;D