LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, August 26, 2010

tidak sengaja atau disengajakan?

update:saya delete vid itu di sini. terasa macam kesian la plak sebab sangatlah jelas muka budak2 dalam tu.  perbuatan mereka mungkin sukar untuk diterima.tapi sebolehnya, pada yang kenal mereka..gi tegur cara baik. Agaknya depa nak bergurau sesama sendirik. tapi tak kena cara,tak kena gaya. lain kali nak dikir barat ke,mak yong ke hape..carik lagu hindustan la dey...huhu.
....................................................................................................

korang.tolong.tolong tengok vid ini. dan bagi pendapat korang.
saya ingin bersangka baik. saya rasa budak2 ni,mungkin saja nak cari alternatif sampaikan zikrullah dengan cara mereka sendirik[?].cuma hmm..kurang sesuai?


betulkah macam yang saya anggap ni?huhu

6 comments:

saya_arief said...

ntah la..
xtawu nak cakap ape lepas tengok vid ni.

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. said...

huhuhu..meremang bulu roma beb!
rasa mcm nak tampar je muke sekor2 kat situ..
apa motif diorg buat cmtu??
dah jadi mcm lagu kel*ng lak aku dengar..pastu sakan nak berdikir barat bagai..mcm mony*t pun ada jugak! hish!aku geram ngan budak2 zaman skang ni..pelik2 nau perangainye!

ZiE FAUZi said...

dah tgk kat fabcebook tadi,separuh video terus tutup,rasa meluat.. tergedik2... tak tahu nak cakap apa..

cha said...

sakit hati, sakit mata, bergurau tak kena gaya, macam ni la.

nani said...

benda mcm ni pun leh wat gurau ek bdk2 zaman skrg...haish...

transformed housewife said...

knur pun baru tengok video ni tadi. Ish....tak faham kenapa benda mcm ni boleh jd gurauan pulak.