LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Sunday, November 22, 2009

My-Birthday Giveway! (M-B-G)

* Ini merupakan entry sticky mode sehingga 22 Nov 2009*

1st of all, nak bgtau yg ni bknnya giveaway anjuran saya.hehe.Bila tgk topik ..mcm saya je kan yang wat besday giveway ni.hehehe.

Lama saya tak join ape2 contest anjuran mana2 kawan blog. tak menyempatla nak collect maklumat n penuhi syarat2 contest..tu yg tk join pe2. tp giveway ni saya nak join sbb hadiah yg diberi menggoda hati.hehe

Serba ringkas ttg contest ni:

Pn Sarah tn punya blog online shop cloth diaper anjurkan giveway sempena besday beliau pd 22 nov akan datang..Interesting!! Jom aa kekawan join giveway anjuran pn sarah kite neh. Hadiah2nya of coursela CD yang pelbagai design yg colorful tu..hehe.
Dlm entry M-B-G ,ada pn sarah nyatakan yg bleh jg kasi komen/testi kirenye berpengalaman menggunakan CD.hmm,bleh sangatlah saya nak kasik komen/testi berkaitan CD ni..kebetulan saya baru aje beli CD dr Pn Sarah


Pengalaman menggunakan CD-

Saya sangat excited n berkobar2 beli CD ni demi memenuhi tuntutan kempen jimat cermat en suami dan kempen mesra alam dari mak saya..hehe. Matlamat jangka panjang, saya nak tambah koleksi CD damia memandangkan ritu saya beli 2 kpg CD je nak kasik damia test. Hmm,saya ade plan jg neh nak pujuk en suami kasi belanjawan dispo diapers Damia selama 3 bln, tukar kpd belanjawan beli stok CD..yela..bulan feb depan,adik damia plak keluar.Double tu belanja dispo diapers next year. Dahla anakku si Damia ini sangat manja kulitnya..utk sehari saya peruntukkan tk kurg dr 10 kpg dispo diapers utk damia..cuba korang darab sikit 1 bln brapa bungkus dispo diapers utk Damia...hmm. Nak paksakan diri guna lampin biasa..huhu,sangat nipis motivasi dlm diri. So bile ade alternatif mcm Cloth Diapers ni..hmm, semangat saya tu tinggila sikit.

Mula2 dulu,rasa was2 jg nak guna CD neh..yela bile pk kan nak basuh2 la,jemur la..aduh..leceh.tp saya try juga la beli. Hmm, bagus aaa ..mudah sangat guna CD neh rupenye walaupun ada t**k yang melekit2 terlekat kat CD. Spray aje haa guna air,hilang semua kotoran. Gosok2 manja sikit kain CD tu,pastu masuk dlm mesin basuh kejap and then spin. Siap! bleh jemur. Seriously,mudah sangat nak handle CD ni tak macam lampin biasa. Anak pakai nampak kemas plak tu.


Tambahan plak, ciri2 CD ni sangatla user friendly, takdela rumit sangat nak handle diapers ni..fabrik CD ni pun berkualiti..thanks to sarah sbb perkenalkan this product utk para ibu.

Ni antara pose Damia bergaya dengan Cd nye..hehe.




Yok, jom join ramai2 contest ni! Pada ibu2 yang berminat boleh melawat laman web Pn Sarah untuk maklumat lanjut.

12 comments:

Ros Ibrahim said...

comel la damia.. mcm izzah je gaya stare kamera tu.. cuma tang pusat je lain.. damia punya cun je.. izzah punya tak masuk-masuk... ha..ha

3740Journal said...

good luck donut.. hehe

Sarah Rahim said...

Alahai tomie nyer Damia...eeei am laaa am laaa dia...tgk tu rambut dia meggie...alahai cam nak makan jer sare...saya pun berangan rambut Khalysh mcm Damia...tapi Khalysh nyer curly2 gaks tapi xlebat mcm Damia...ade petua? Btw...anda layak tersenarai sbg kontestan utk 2 ketegori hadiah...Thanks for joining & Gud Luck :)

Sarah Rahim said...

Haa lg satu nk mintak permission nak copy pic Damia yg stg kiut itu bole?

Diyana said...

little mama:hehehe.itula awak..izzah n damia tu mcm kembar..cuma len mak,len pak ajela..hehe

azza:hihi.doakan aku sama tk hangattaik ayam nak pakaikan damia cd.hihi.

sarah: hmm, ek..tq2.hrp2 ade harapan nak dpt cd yg cun2 tu.heh.

hmm,bleh2 ..copyla..pastu kasikla marks tinggi skit utk menang contest mbg.hehe

Sarah Rahim said...

aisey...xley copy la diyana...ada msg "apa copy2 nih!"...hehehe

Diyana said...

eh..a ah..lupa la..kite ade letak coding tk bleh copy gmbr..kang i msj cmne

mila.ibunajihah said...

salam, hi mama damia,

alahai,cutenya damia pose dgn cd tu, sy pn skrg ni tgh men'cd'kan my najihah..mesra alam la katakan.. tp mmg betul kata mama damia, motivated sket guna cd ni, wpun kena basuh but in a long run u will feel relief.

Mysunshine cake said...

salam,
Mari sertai Mysunshine Giveaway & RTAR Cloth Diaper Fund, dan anda berpeluang memangi salah satu 'Bento Box Set' ^_^. Bekal makanan comel utk anak anda. Utk menyertai Mysunshine giveaway & cloth diaper fund for RTAR, layari
http://www.mysunshine2u.blogspot.com/

Tujuan giveaway nie adalah utk memperkenalkan Rumah Titian Ashraful Rohaniah kepada masyarakat. Sambil membantu RTAR menjimatkan kos membeli lampin dispo. RTAR mempunyai 3 baby yg masih mengunakan diaper, Ariana 3 bulan, Danial 1 1/2 tahun & Nanda 2 tahun. http://rumahtar.blogspot.com

FdausAmad said...

salam,

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.Rilek rilek.

selambe.

Shikhin Ishak said...

kalau takdak anak,nak bagi sape try cloth diaper tu?laki aku?kahkahkah..

Diyana said...

sikin:ehehehe,weh..ang ja le pakai.aku ade terpk gak,tkde sape ke nak wat pad bleh basuh cuci utk kita owang pompuan ni?hehe.