LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, February 18, 2010

Terbaik dari ladang


Alhamdullillah, sememangnya saya dibekalkan dengan stok yang boleh dikatakan banyak..tak payah susah2 nak berurut atau kena nak makan supplement semata2 nak tambah bekalan..rezeki susu melimpah2 tapi mama mia agak sengal dahulu2 kala,cepat bebai plak tu..last2 susu kering camtu ja..huhu

Jadi,kali ni saya tekad nak 'tebus DOSA' pada my doter, Damia .. Damia sempat menyusu 6 bulan aja haa..cian anak mama..

Ini juga masanya untuk saya beramal jariah untuk anak buah.makanya Ali tak bleh ngurat Aleesya le nanti. *Kene beringat juga ni,mana tau esok lusa terlupa plak..

Chaiyok2 mama mia ali, semoga bekalan mencukupi untuk bukan 1, bukan 2 tapi untuk 3 insan comel dalam hidup saya sekarang...(,")

10 comments:

nanawynnejones said...

chaiyokkkkkkkkkkk!
fighto-oh!

eiNa said...

wahh... jadik ibu susu merangkap ibu saudara..
rezeki.. damia, ali n alisya..
best2..

Mrs Hardlena said...

wahhhh dh jd ibu susuan alisya ker hehe.. rezki yg byk mmg patut disedekahkan ekeke

Ibu Ayra said...

rezeki anak-anak....alhamdulillah... berkat susu ibu tu nanti... chaiyok diyana....

FrH said...

pehh siap sapot aleesya lg (sape aleesya dgn damia & ali?) hehe.

alhamdulillah. bravo donat!!

(aku pn masih bf lg ni ... :))

Diyana said...

to all:makaceh sume 4 the suppport;)

*aleesya tu anak adik saya..adik saya bersalin awal 1 bln sblum ali..;).mama aleesya ade problem skit dlm penghasilan susu,itu yg eden menghulurkan bantuan tu..;)

eifa said...

moge2 betmbh2 byk sbb byk yg dikeluarkan ;-)

atulhani said...

donat... upload la gambar damia n daniel yang terbaru...

Diyana said...

atul:nnti aku uplod ye.tk sempat lg nk snap byk2,mia bz sgt.[bz main]

BabyIntan said...

Ya Allah dah bersalin dah diyana! Congrates dear on ur newborn Daniel...he he...sorry lambat tul wish :)

Dah sepasang ye...best nya!

Tahniah juga on ur BF and sllu ckp ngan diri sendiri yg susu kita sentiasa cukup utk anak kita, insya'Allah mujarab :)