LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, March 24, 2010

Sungguh best broadband baruku ini..


En suami,jangan jeles dengan celcom broadband saya ini..ahahaha. Hari2 i guna, hujung bulan u bayar. Ana nak juga ber i,i..ber u,u dengan you...miahaha.:p

Dengan rasminya semalam,bertambah lagi 1 bil utiliti yang agak lagha dalam belanjawan kami laki bini. Haishh..Apa kata kita tak amik dah sport channel untuk Astro,mahal tu tp2 bln bayar untuk sport .Bleh jimat 12 hinggit dah kat situ..heh

Kalau sebelum ni, en suami register broadband untuk pakej rm68 itu. QUite ok la,servis intenetnya..walaupun kadang2 agak mendukacitakan. Hari2 berebut, yang dia balik keje je,trus nak on komputer nak main game. Yang saya, nak check emel,facebook,blog lagi...ahahaha.macam penting sangat.

Dan lagi sadisnya, modem nan kecik nan satu itu,en suami bawa pegi site. Huh, tak marah.tak marah. Saya tau untuk urusan kerja,lagipun en suami bukan kerja dalam pejabat. Dia keja bawah mentari nan panas slaloo kena communicate dgn staf kat tempat lain.

Maka, 2 hari lepas, saya register lagi satu servis broadband. Celcom broadband juga. Saya try yang promotion RM98 per month + modem free itu. Rasanya promo tu sampai hujung mac ni je. Tapi saya nasihatkan pada sapa yang langgan servis broadband dari mana2 syarikat telekomunikasi, check dulu area korang tu ada tak coverage bagi servis yang korang langgan tu. Rugi mampos la,klu korang amik yg mahal2 tapi, servis tahap dua hinggit je.huhu.

Tweet,tweet. Bangga saya, sebab lorong rumah saya coverage tahap maksimum. 3G,gprs suma boleh. Lorong2 area belakang taman ,dah coverage lain. See ,see





Helo, adakah kacang berbuahkan macang?btw,lorong yang tertera itu adalah lorong rumah saya..haha


Layan youtube macam tgk tv wooo...sila jangan jeles sekali lagi.lalalala


Kepada sesiapa yg nak check coverage celcom broadband di kawasan korang,check la kat SINI..;)

3 comments:

eiNa said...

hehee.. tetiba teringat..Kulim memang nama2 taman buah-buahan kan.. :)

3740Journal said...

kelakar aa nama taman umah ko.

kat melaka ade nama taman kucing.

Diyana said...

kak eina & aza: hehe,memangla korang.kat sini ada nama taman buah2an,taman sayur2an,taman ikan2.hehe