LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, July 1, 2010

bila putus cinta

bila putus cinta, hati rasa kelat.kepala rasa pusing.

bila putus cinta, rasa bumi nak runtuh.jantung rasa nak jatuh.

bila putus cinta, di kepala cuma teringat nak mati.tapi hati tak sampai hati.


saya pernah putus cinta.saya ingat hidup dah berakhir.

rupanya bahagia baru nak bermula.

terima kasih cinta lama.

kerana cinta lama temukan saya dengan cinta sebenar.


untuk paparan mata kasar saja.jangan ada yang cinta sama.nanti saya putus asa.^^

sekarang ini mungkin ada yang sedang bersedih kerana perginya cinta hati.tapi tolong percaya kata saya, Dia tak kejam.Mungkin ada yang lebih baik. Mungkin ada yang lebih sayangkan kita menanti di luar sana.bila.siapa.di mana.tunggu saja.

Yang penting, jangan putus cinta dengan Dia yang mencipta hati..

sebab cinta Dia kekal dan abadi

ahaa..amcam.sekali sekala jiwa jiwa camni.rasa meleleh abis air idung ...miahahaha

8 comments:

BIONIC WOMEN said...

Semoga Diyana dan suami sentiasa dilimpahi cinta sepanjang masa..semoga cinta itu, terusan mendapat redha Ilahi..amin

Ibu Ayra said...

entri yg agak touching...

eiNa said...

betui tu donat..cinta lama mengajar kita erti cinta sebenar..chewahh..

ps:tingat gak zaman k.ina putus cinta dlu,p lepak bilik donat or yana layan tv kecik, xpun kacau rumi study..hehehe

atulhani said...

bila dah kahwin, usah dikenang yang sudah2.... semua tu perjalanan hidup, yang ditentukan olehNya.. Dia tahu yang mana terbaik untuk kita.. semoga hang berbahagia selalu...

nani said...

em, entry yg leh wat aku berpikir dgn mendalam wat seketika..hehe

.s.o.f.i.a. said...

entri yang buat ayaq mata aku meleleh tamau benti....
(aku kat opis ni wei!!!)

aku rindu kat cdin...... sob sob!!

Diyana Zulkifli said...

bionic women: amin..:)

ibu ayra:ditujukan khas kpd someone..

eina:hehe.itula.donut ngat gak dl time kak ina putus kasihlama tu..

Diyana Zulkifli said...

atulhani:aku tak kenang kisah lama.cuma rasa si dia itu memberi sumbangan dlm kelangsungan hidup aku skrg ni.:)

nani:hehe.pk lama2 ,dlm2..hehe

sofia:weh pia.usah dikenang kisah lama.jangan la nangis.sob sob.kang aku pun nangis sama