LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, July 1, 2010

ingat diapers ka buang2 camtu

semalam mesti ramai baca paper kan pasal ada mangkuk ayun buang anak lagi.comel betul baby 2 orang tu.tak nak la upload gambar kat sini, nanti saya teringat2 lagi mcm baby muka bersemut ritu. sorang baby kemungkinan anak warga myanmar dan sorang lagi maknya budak remaja lagi.cepat polis,cekup bapak budak tu skali. mana adil cekup maknye saje.huhu.

best btul mak mangkuk ayun tu branak senang2.tak yah operate2 pun.sbb senang sangat kot,itu yang dibuang tu.tahun depan,boleh dia branak lagi.

emo di tengah rembang hari

punca?

sebab karang pukul 2.30 ada bengkel.padahal sekolah cuti.penat urus sukan sekolah semalam pun tak hilang , dah nak kena bertapa di bengkel plak..uwaa.

4 comments:

lily lotus said...

gitulah kalau nafsu beraja dihati...

BIONIC WOMEN said...

macam tu ler orang kalau xder hati perut, diyana..Alhamdulillah, kita dilahirkan dgn penuh kasih sayang, dibesarkan dan seterusnya tuhan bagi kita rasa kasih sayang itu utk kita sayangi amak2 kita..semoga nilai kasih sayang tu terus menyala dalam diri kita..amin

atulhani said...

wei aku pun sedih baca paper semalam.. mmg tak patut la manusia sekarang.. yang aku tak paham, macam takde akal.. binatang punt takde buang anak kat tong sampah.. pelik lah. kalau taknak, pergi la cari orang yang nak ambil anak angkat ker apa ker...addduuhh

Diyana Zulkifli said...

kalau letak kat tong sampah saya pun tkpa.nnti saya amik bela.