LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, August 5, 2010

kenapa Ali?bukan Ally?

ikut sukala kan nak letak nama anak apa pun.

kadang terbayang di otak ni,bayangan tangan saya sepuk ja kepala sape yang tanya.
kenapa letak nama ali.ke eja A.L.L.Y?
awat.salahka.awat nak eja ally plak?
kenapa ali takda muhamad.
saja.
kenapa mia takda nur.
saja.takmo dia jadi macam mama dia.asal tunggu cikgu panggil nama kena tunggu turn sampai 30-40 orang baru sampai nama sendirik.

paula malai ali.ok ja pun.takda sapa tanya nama dia.kan.dia lawa kot.takda sapa tanya.


damia aleya bt khairul
asal mana.
damia saya yang nak letak.maksud berkat.
aleya.
papa yang nak letak.
sangat mendalam maksud bg nenek bofot dan papa.
Aku Lebur Emas Yang Ada.



daniel ali b khairul
copy mana.
daniel. mama yang pilih.sebab ada nabi nama tu.
ali.
papa yang letak.ikutkan papa nak letak jabbar.eh.papa ka paksu ameng yang suggest.lupa dah.haha.tapi papa kot.ka paksu.ah.belasah.
yang pasti mama ngat.papa kata.nak anak jantan nampak gagah.jadi nama belakang kena nampak gagah.

dan akhir.

disebababkan huruf D dan A.

Donat dan Ateng forevah!


pesal ntah sentap tetiba.ada lagi yang tanya pasal nama Ali tu.
sekarang rasa nak aja picit.picit.mulut orang.






tepi.tepi..sarjan ali nak lalu ..tepiiiiiiii

5 comments:

atulhani said...

takper.. sedap dah nama anak hang.. jangan jadi "ali setan" sudah.. mudah2an ali dan damia menjadi anak yang baik..

Halen said...

hahaha.. sarjen ali yer. tgk muka ada unsur2 ganas dan gagah dh tu hehe..

statement last yg x tahan tu D A sebab donat dan ateng ekeke.. rupa2nya br tau ada makna lain sebalik D A tu.

nani said...

ali = nani, kalo ally = nanny.
owh, tidakkk..dah sesuaile ali tu bg aku...hahaha

Diyana Zulkifli said...

atulhani:keh keh.tp klu ali setan yg dah insaf mcm skrg ni,okla.sejuk perut ibu mengandung.

halen:haa.ya.ya.donat and ateng.hihi.

nani:ally.ally ni aku alegic.teringat ally azran.haha.tak ngat ka.suatu masa dahulu.lol

nani said...

tula, kalo sebut ally je, mmg kwn kita tula yg aku tingat pun