LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, October 14, 2010

senang masuk syurga tapi banyak masuk neraka

Yang ni,saya tak buat.

tapi,yang ni..saya mengaku..saya salah seorang..huhu.
 Ok.mulai esok.pin belakang tak cekak tengkuk dah.pin sikit belakang baju ..untuk elakkan tudung bergebang2 sakan kena angin sepui2 tatau bahasa.

Haa...korang.dah ade yang menegur..tak gheti2 bahasa ke.mari korek telinga.sekali sekala kena dengaq juga pandangan orang.

 memang senang pompuan nak masuk syurga tapi paling ramai..masuk neraka kan. kan.kan....:O.salah satunya sebab macam nilah.

Saya insan yang lemah.

=muhasabah dalam dingin udara bilik=

2 comments:

cha said...

dua-dua kita tak pakai, sebab tak reti nak pakai. pakai shawl pun kena adjust jugak, sebab nampak dada. erm... mmg kena pakai tudung labuh la kak =)

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. said...

erm..aku pun dah ubah..yelah, pin kat atas bahu je utk adjust tudung supaya tak terbang ditiup angin..kang lagi la nampak apa yg tak patut nampak tu..huhuhu..