LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, January 15, 2011

My Hardworking Child/Children Contest

lame dah tak bercontest2 ni.tapi bila tgk contest dr kak nur ni..rasa mcm nak join.heh.


so,saya joinla eh




penah uplod dah gambar ni dulu dlm entry masak sambil berbogel.haha. punya dok godek cari gambar mia yang menepati tema contest.tapi takdele plak yang menarik..banyak gambar gegar aje.haish. yela kan,snap gambar masa die tengah sibuk 'menolong' ..mane nak dapat gambar die dok statik.ini aje yang nampak ok.so uplod skali lagi la eh.acila.untuk contest ni.


see, sungguh rajin kan anak dara sorang ni kan..sampai tak nyempat nak duduk haa..punya nak tolong mama die tumbuk bawang...lol.

Nak join jugak? Klik SINI atau SINI

Kak Nur, amcam lepas syarat2 tak?^^

Saya nak tag untuk sama2 join contest ni :
                      1. Eily aka Bionic Women
                      2. Kak Ros

5 comments:

ch@ said...

hahahaaa comel betul, dgn tak berbaju, badan yg menggebu. geram sungguh. ini mia kan?

ni link http://orencantik.blogspot.com/2011/01/mama-cyda-1st-giveaway.html syarat pun senang =)

Diyana Zulkifli said...

cha:hehe .naper cam org len eh?mia la tu.bkn ali.hihi.okok.nnti akak gi tgk.tgh rajin ni..haha

mzhany said...

alahai...rajin nya dia...mia tgh tumbuk apa tu syg...semangat tolong ibu dia smapai tak berbaju ha....

transformed housewife said...

comeinya Mia dan rajinnya dia sampai tak sempat nak pakai baju. hehe. ok dah lulus semua syarat. Good Luck.

Ibu Ayra said...

eh, eh...ada tag la utk kak ros...orait, nanti kak ros join...ada masa lagi kan? gudluck mia!