LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, January 13, 2011

i tulen,bang



tadi saya senyum sorang2 bile sorang member kolej ameng tag die gambar nie.gile bertuah adik saya neh.ramai aweks oo.
dak.dak.sorang ja awek dia.yang ni semua kawan kuliah agaknye.


kalau zaman saya dulu.mangsa keadaan yang menyerupai adik saya ni..salah seorang dia..suami yana ,mukhlis.ekeke. ke hulu ke hilir,mukhlis kadang tu kena gi tolong beli burger la,tolong buat assignmentla..dalam keadaan paksa rela mungkin .nak bantu awek,tapi kena bantu kawan-kawan awek sekali...haha.


berbalik kepada ameng. dia seorang lelaki yang memang sejak azali dikelilingi perempuan.mak.kakak.kakak.kakak dan kakak. selayaknya dia sekarang adalah pelajar jurusan kejururawatan. keprihatinan dia pada insan-insan yang lemah adalah tahap 10/10.


anda bertuah,bebuna.heh.


entry promote free la plak.cait.


dulu kecik2 bila nak gi mengaji quran,saya suke sarungkan ameng dengan tudung .ikat kat bawah dagu,macam mak itik tu.comel. nasib bila besar,tulen u.kalau x, memang sayala penyumbangnye...muehehe.


Khairul Fahmi  Najmi..^^.

7 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

heheheh...ok la tuh!

p/s: sebabnye vitagen tue banyak perwana dan pengawet. walaupun ia dibenarkan..tapi still jugak x bgus utk kanak² mcm adam yg ketahanan badan kurang.

BIONIC WOMEN said...

hahaha....sempat ag jadi khairul fahmi last skali tuh..hahaha
umah baru..biru ag.. i likeeeeeeeee

Diyana Zulkifli said...

kina:oo ek..aisee.hmm anak2 diyana pn x brape sihat skrg ..selsema baper hari dah.

bionic women:haha.ini khairul najmi aka ameng la kan..bkn apex..haha.saje bosan je dgn pink2,tukar angin la plak..biru..hehe

n a n i said...

ameng mesti memahami org pompuan sgt2 ni...hehe..tiba2 aku terkenang kisah dia dgn peah.....tapi time tu blm memahami pompuan lg..hahaha

Diyana Zulkifli said...

nani:haha.keh keh.ntah2 ameng ngat ke x.

nanawynnejones said...

hahaha.promoteeee!
mmg tulennn tanpa ragu! ;p




*ameng kembang ja tuh.td dok kejan suruh bukak*

;p

Diyana Zulkifli said...

nana:hehe.saje je wat entry ni..tgk misi pnye ramai kan keliling ameng..tp xpe nana.don wori..lgpun kak tau nana maintain. * tapi kalau aku la..mau meroyan tgk pompuan byk sgt cmni..hehe