LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Friday, February 25, 2011

PhotoGediks Contest

TQ Alin sebab tag saya dengan contest ni.

Menarik.Photogediks gitu temanye..;).


Jangan kata gambar anak2 je,gambar gediks mama derang pun banyak..

Tapi, perlula mamanye sedar diri..letak gambar anak suda..haha


Ini anak yang terpilih.antara mia dengan ali..mia lagi menonjol gediks2 sikit bila berfoto
 Pn Penganjur, anak saya ni namanye Damia Aleya bt Khairul. baru berusia 2 tahun 4 bulan.Damia ni memang pantang nampak lensa kamera..dari masam2 mukanye,trus boleh jadi macam di atas. getek gile..haha.

Bagi memeriahkan lagi Photogediks ini, saya nak ajak tiga orang kawan join sama2..;)

1. Eily
2. Kak Ros
3. Kinna

Contest akan berakhir pada 15 Mac 2011

4 comments:

MuMMy CHoMell said...

Salam knal..
thanx sudi join contest..
ok.. sy grab pic ya!!
best of luck n keep in touch ;)

Halen said...

amboi mia gediknya.. contest punya pasal ar hahaha

kay_are said...

gud luck ngan contest ye =)

eh, memang xde widget follower ke?

Diyana said...

mummu chomell:ok mummy..;)

halen:haha.itula pasal

kay_are: hmm tak ade sbb ini cuma blog catatan harian..no need to kumpul2 followers. sape yg rajin datang sini, memang betul2 ikut kisah akak dah famili ;).it's enough for me :D