LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, February 28, 2012

Kepentingan Car Seat dalam hidup

...dalam hidup saya la penting.

 hidup orang lain..saya tatau la kan. ^^ 

SEKIAN,TERIMA KASIH.

6 comments:

adianiez AIDA said...

sgt penting!
keselamatan anak-anak...

nota kaki : da singgah blog aida lom ari ni? ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~

FrH said...

aku ingat kalau car seat tu ada magnet tido mesti hidup lebih indah. letak jek anak terus tido perghhhh ;)

atulhani said...

ouh, sangat penting juga untuk saya. lagi2 kalau nak makan, angkut sekali carseat tu. sebab carseat skang mmg jenis boleh jadi carrier. bila dia dah besar nanti, kena ar beli carseat lain.. huhu

transformed housewife said...

knur pakai car seat ni sejak anak pertama lg. Skrg dia dah 7 thn dah. Dulu2 masa beli tu mahal sgt lg car seat kat Msia sbb tak ramai lg pakai.

ch@ said...

setuju. tapi oni tak suka carseat. aie blm cuba letak lagi.

mzhany said...

alahaiiii kepenatan je semuanya ha....