LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, September 24, 2012

Aku nak juga cerita pasal Legoland cam orang lain...



tapi...bukan Legoland kat jb ..tapi kat bkt mertajam jek..'legoland' dalam rumah...:)

kejapnye 2012 berlalu...dah hampir2 sampai ke peghujung dah ni..hmm

apa azam korang yang tercapai? saya takde azam,cuma mengendalikan kehidupan mengikut arus semasa..heh

5 comments:

transformed housewife said...

legoland kat rumah lg bagus sbb mmg sah2 anak2 kreatif je boleh buat kan.

Farah said...

seronok tgk budak2 ni main..happy dlm dunia diorg sendiri

ch@ said...

OMG cute gila kak. tu affan ke yg suar biru tu? lasak2. cam adli jugak. hahaaa... enjoy tgk moment ni. sonot.

*azni* said...

semua ada kat rumah ka?macam2 anak boleh main..tp mak la yg sakit kepala tengok..huhu..

MamaIlhan said...

macam2 diaorng ni kan panjang akal btul...
(aku yg dok 10 minit jek sampai Legoland pon xjejak lg kaki kt situ...nk tunggu hang mai jb thn depan kita road tour.xpyh booking hotel.mai tidoq umah aku jek..jom..jom..jom?)