LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, August 1, 2009

Apa Damia buat hujung minggu ni?

Ni la aktiviti kegemaran anak dara sorang ni ..apa lagi, main air . Sebelum ni, kiterang suke bawa Damia mandi kolam renang ..tak kira la kan mane2 kolam. Tapi skrg, dah tak yah pegi mane2 sebab Damia dah ade pool sendiri..hehehe. tengokla aksi anak dara saya sorang ni..isk.isk.bukan reti dok diam.

Location: Umah Tok Mi kat Jitra
Date:Hujung minggu



Aksi kuak lentang


Ini kuak kura-kura la kot..





Nampak tu warna biru tu?Hmm, ni mainan kegemaran Damia yang mamanye cukup tak suka...huhu. Belon!! kalau dapat belon, bukan dia nak wat mende lain..yang dia tahu, nak gigit je..

1 comment:

MaJoRiTy MaMa said...

alahai tommmeinyer damia..
najihah pn ada kolam camtu, tp sejak rainy sesons ni takde da pi berenang2..sejuk..