LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, July 22, 2009

Campak

uhuhu..utk kedua kalinya, Damia terpaksa kami hantar balik Jitra.uwaa...sedihnya.And kali ni,konfem lama sbbnye Damia kene campak kecik a.k.a org tua2 panggil campak 'sekam'. Habis berbintat 1 badan die.sian....saya dah amik cuti 2 hari,tp nak diambil2 lg cuti yg tggl brapa hari tu ja lagi..rsnye dah tak boleh,jadik terpaksa le hantar ke Jitra..[sekali lg disbbkan kekangan pengasuh-sape nak terima anak kite yg berpenyakit boleh jangkit budak lain neh?uhuhuhu]

Pd awalnya, hari Khamis lepas, Damia mcm demam2 manja je..tup2 Jumaat tu makin panas badan die. Aku dah bawa gi klinik ,amik ubat bagai la. Kebah le sikit demamnye. Lega la hati si mamanye neh..

Alih2,pagi Ahad ,masa saya nak amik dia kat umah Kak Pah[pengasuh si Damia]..ade bintik2 ats dahi die..tgk2 kat bdn pun ade..huhu.Sah!!Kene campak le intan payung aku sorang neh. saya n en suami bawa Damia gi klinik wat check up..huhu, mmg btul pun damia kene demam campak..

Saya neh bkn boley panik sikit,trus2 nak roger mak saya.haha. Yang mak saya pula bkn boley dengar ape2 psl2 cucu dia sorang tu..trus bg perintah khusus 'pulang segera'. Hehe.


Terkini : Damia dah baik demam campaknye. Alhamdullilah , cepat sembuh anak mama sorang ni..And skang saya kat Jitrai, tak tahan le dok jauh2 dgn Damia. En Suami hari sabtu ni,baru amik kami dua beranak balik Kulim.

No comments: