LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Friday, August 21, 2009

Transisi Hafiz AF 7


Aza , ko kata rambut Damia macam Hafiz Af 7 kan? Ha ah, tidak dinafikan lagi...mahal beb,salon pun tak dapat buat sebegini bergelung-gelung ...hahahaha.
p/s:Mama Mia takde keja..dengan paper pun jadi modal amik gambar


7 comments:

atulhani said...

geram betul aku tengok damia ... wei.. bila la nak jupe.. nanti aku kawen ang mai ok..

azzamoro said...

jeles siut................... dahla afiz tu cute...

ceritatirah said...

tudien..haha..cumey ja.

Intan said...

Mmg mahal itew rambut...kiut sgt ngan damia :)

P/s: Selamat berpuasa to diyana and family :)

mama tisya said...

mmg sama la rambut damia ngan hafiz..hehehehe

Ibu Ayra said...

tu yg mahal tu...damia nak masuk AF gak ker?

Diyana Zulkifli said...

atul:insya Allah, ade jodoh kita akan bertemu lg pasni

aza:ko suke si apiz tu ye..aku tk tgk sgt af 7..tp aku kenal le apiz afro n lg sorg yazid(?)..itu serabai skit kerintingnye kan?

tirah: ang dkt ja rmh..kak long blk jitra,mai la amik damia..malu2 kucinn plak..haha

intan: tak dapat kat kedai tu..hehe

mamatisya:itula..ramai yg kata mcm tu,itu yg saya pun jumpe je gmbr apiz dlm paper,trus letak damia kat sebelah,snap gmbr nak bndingkan...sama rupenye rambut depa berdua.hehe

kak ros:uish, kena bg masuk musabaqah dulu ni,sblum masuk af..haha