LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, August 12, 2009

The winners for Romantic & Loving Couple Contest

Uuuuu...tak sangka la plak me n en suami terpilih sebg salah sorang pemenang [saguhati pun,hadiah juga tau..kan mamatisya?].Hehe.



MamaTisya dah wat annoucement hari ni, bile saye scroll down ke bawah ,tgk2 ada nama saye aa kat bhgn saguhati..hehe.Anyway, makaceh ye mamatisya...1st contest ni saye masuk,tk sangka plak ade luck.hehe

Untuk info lanjut tentang para pemenang, boleh dilihat di entry khas yang MamaTisya buat kat blog..

http://mamatisya.blogspot.com/2009/08/winners-for-romantic-loving-couple.html

Kay, tak dilupakan tahniah kepada semua para pemenang..:)

1st prize
Gieyana
2nd prize
Izan
3rd prize
Herda
5 extra gift
Lead
Iena
Diyana[hihihihi]
Naman
Cikmin
SELAMAT HARI ULANGTAHUN PERKAHWINAN KEPADA SEMUA...:).
Tak dilupakan kepada penganjur contest romantik ni, MamaTisya..selamat bercuti n happy 3rd anniversary..saye pun karang pukul 2ptg,nak bertolak pegi Port Dickson ni..sambut advance anniversary..hehe

9 comments:

Ibu Ayra said...

congrats diyana....cubaan pertama menjadi nampaknya...

halen said...

huyooo bestnya menang contest yer hihihi. haaa join la lg byk2 contest mana tau menang lg.. :p

d i d a said...

aih menang la pulak.tahniah..hihi. pekata hg p soh tunang aku jd rmantik sket, tahun dpn leh la plak aku msuk praduan ni, anjuran hg.

norlilasamad said...

Congratulations sebab menang contest. Congratulations for your 2nd wedding anniversary next week.

azzamoro said...

congrats la bebeh...

nornilia said...

congratz...akak x de gambo romantik la nak masuk contest hihi..baik2 bercuti di PD ye....jgn lupe pakai face mask

Intan said...

Tahniah diyana :)

CatlinaFly said...

tahniah..btw salam kenal ye..

Diyana Zulkifli said...

makaceh ye semua..rezeki anak2 ni..hehe

dida:hee, ida..hang ingt ateng romntik ka?pas kwin aja, baru nk pandai.hehe. jgn risau, reti la nnti zaid tu ..:p