LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, January 11, 2010

Welcome Aleesya







Nama Ibu: Khairunnajjah Bt Zulkifli
Nama Ayah: Wan Mohd Sobri B Wan Mat Isa
Nama Anak: Wan Qhairina Aleesya Bt Wan Mohd Sobri
Tarikh Lahir: 10.01.10
Masa:10.23 pagi
Tempat : Hospital Jitra, Kedah.
Congrats to my dear sis, Najah kerana dah selamat melahirkan Wan Qhairina Aleesya bt Wan Mohammad Sobri pagi tadi.


Cantik tarikh lahir Aleesya ..10.01.10. Itula,my sis memang dok idam2kan baby gurl dia ni lihat dunia tarikh tu. Alhamdullilah, termakbul doa my sis tu..pandai hang budget kluaq ye Aleesya oii,dah le kuar pukul 10pg..hehe
hmm,okay...next!!!haha. saya la plak kan tunggu turn..:p
Anyway, Tahniah kepada my sis n my brother in law :)

5 comments:

Ibu Ayra said...

cantik tarikh lahir aleesya, nama pun cantik... rambut tu gaya mcm nak jadi rambut damia ja...

diyana, tahniah sebab mng 1st prize MOBS family photo....

halen said...

selamat dh sorang tinggal sorang jer lg ni nk meletup hehe.. eee nampak gayanya tgk org jer la dpt baby sbb xde rezki nk membuyut lg.

azzamoro said...

wah..bertmabah la cucu mak hang.. hehe

eezah said...

yelah cantik tarikh lahir aleesya..
rambut mcm ala2 damia je tu..

atulhani said...

hang bajet kuar 2/2 plak noo.. sama ngan besday aku kang hehehe..