LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, February 1, 2010

Amoi mau pigi mana?

Date: 30 Jan 2010
Time: 7.30 pm
Location: Restoran Hua Tang , Alor Star
Resepsi perkahwinan anak uncle Chong [kawan abah]

Sabtu lepas, Mia ikut tok dad dan tok mi gi aloq staq gi dinner . Mama mia tak ikut la..eden dah tak larat jalan2...uhuhu

Kebetulan, saya memang ada belikan mia cheong sam warna merah. Jadiknya sarungkan aja minah ni ngan cheong sam..dah nama pun pegi dinner kawin orang cina..depa pun tak pakai cheong sam,anak aku yang pakai...hehe

Aksi sebelum masuk dewan..ngada je kan ngan gaun merah die tu..




Aksi2 pakai helmet ni selepas balik dari dinner..papa mia yang belikan. Pagi2 tok dad slaloo bawa mia jalan2 naik moto..itu yg belikan helmet utk dia tu..utk keselamatan.

Mia dapat angpau dari pengantin ..

Mia, Tok Dad dgn pengantin dan Mak Ayah pengantin, Uncle Chong n isteri


Mak abah tehah dan Uncle Chong n isteri


Mia posing ngan moto besau depan restoran

Ngan keter pengantin



Mia ngan paksu and mak chaq tehahnye..

12 comments:

mama tisya said...

comei2...rmbt mia lebat tul ..dh ler curl2

Ibu Ayra said...

gambaq 1st tu comel sangat... damia sesuai sgt pakai cheongsam merah tu, dah ler mia putih melepak...menyerlah ler... senyuman tu pun ala2 menggoda gitu...

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

hai

jom join contest yana ok..

http://yanadzul.blogspot.com/2010/01/yanadzul-giveaway-win-aivee-emart-toy.html

atulhani said...

windu kat damia aaar.. huhu

Halen said...

anak dara sorang ni kan pandai sungguh nak berposing..lepas ni ble la jd model :)

Jiey^Mien said...

comelnya amoi neh!
leng lui..

Intan said...

Eiii geramnya tgk damia ni!

Comei sgt lah amoi kecik sorang nie...sakan bergaya ye kat depan motor besar tu...cute!

Diyana Zulkifli said...

mama tisya:ori tu rambur gulung2 ,mama tisya.hehe

ibu ayra: senyum gatai tu ,kak. baru dapat skill senyum cmtu..hehe

yanadzul:hokeh,nnti saye jengok blog yana.:D

atul:mia pun rindu aunty atul..

halen:model cup cake aunty ,bleh?hehe

jiey mien & intan:baju kurung pun mia takde lg jiey n intan..tp cheong sam mama dia dah beli..hehe

Shikhin Ishak said...

comey gile weh..kalau anak aku laki,aku chop damia buat menantu naa..hihi*pregnent pun belum*

Diyana Zulkifli said...

shiken:bley2 weh..kite berbesan.mak nye pun 1 negeri kan..hihihhi.

Mila_ibu najihah said...

comelnye mia... geramm lahh..mmg kiut banget dgn gaun merah tu, suka tul dgn gambo 1st tu.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

ala comey nyer si mia nie..