LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, June 23, 2010

malaysian model mia ali

tadi saya tgk nuffnangku-yang-ada tigaploh-hinggit-lebih2 sikit ja tu.series saya gelak sorang2 bila saya tgk pada keyword ni



malaysian model mia ali? sape neh taip keyword nih?terharu mak ,u...hoho. klu nuffnangers aku bley detect la ada shiken ,babyibu,kak ina,kak ros dan selebihnya yg saya tak kenal..

ke papa mia ali ni?ke hang ameng?hehehehehehe.

anak anak saya bukan model. mama dia ja perasan..^^.mungkin adalah yg meluat tgk saya suka tayang gambaq anak2..penuh kat blog.penuh kat facebook.tapi nak buat camna kan puan donat memang suka bergambaq.dulu muda muda suka amik gambaq sendirik.skrg amik gambaq anak2 ja la.dulu rajin tepek dalam album,tak pun dalam locker kat asrama.skrg..blog la pilihan utama..saja2..hobi..

hmm..dan yang sebenarnya korang... memang saya penah dioffer pun jadikan mia model baju kanak2.tapi saya tolak.sebab saya rasa remeh hal2 nak uruskan bab2 fotografi bagai tu.budak2 macam mia moody.mood angin taufan dia tak da sapa bley ramal. contoh terbaik..korang bley tengok pada entry sebelum. lagipun saya malu la....cam terheges heges ja..macam la anak anak saya paling comel..huhu.

tapi bila dahlia kawan jenan saya offer mia..and dia lamar sekali adik saya,ameng utk jadi fotografer..barulah saya setuju.saya pikirkan mudah sikit nak buat tugasan seperti yg diminta.lagipun selama ni pun,cuma adik saya je yang pandai tacle mia..klu sapa2 la saja2 nak amik gambar dia..mmg hampessla hasilnya.muka cengkodok je dia tunjuk..huhu.dan lagipun yang tawarkan offer tu,kawan sekolah sendiri. tahap kepercayaan tu, tinggi sikitla...

dahlia offer mia jadi model dress. mia ditugaskan pakai baju tu bila gi mana2 majlis ke,jalan2 ke.and paksu mia kenala amik gambar.persetujuan dah dicapai.pasni..hmm..korang bley tgk mia tonggek2 cam tyra bank pakai dress plak naa..keh keh keh.

wit wit.maka mama mia ali bley beli baju raya utk ali je byk2.mia dah ada dress raya dahlia pinnata kasik..^^

kay korang,pada yang berminat nak belek2 gaun anak ke,nak buat baju flower girls ke..korang bley tgk sini

www.dahliapinnata.lot.my

sapa nak beli,kena order and kasik size skrg..sblum raya dapat insya allah.kat butik ni,takde baju siap dah..kena pilih design,kasik size,dan tunggu siap order.dahlia pinnata sangat menjaga kualiti dan kepuasan pelanggan sbb tu stp baju yg diorder dihantar pada tailor khas.eceee..bodek seh.kot2 pasni aunty dahlia leh kasik lagi gaun thantekk2..ahaha

7 comments:

BIONIC WOMEN said...

what ever it is..mia memang pandai bergambar...hehe
sesangat kiut

atulhani said...

wah damia disunting orang.. kecik2 dah jadi model.. wei.. tak sangka plak si dahlia ni buat bisnes dress pulak.. dulu bukan ke dia berkecimpung dlm bidang penternakan lembu ke hape ke...

Mrs Hardlena said...

wahhh.. x lama lg damia jd model kanak2 la.. x sia2 damia ada rambut meggi kan aset mahal tu.. :)

Dahlia said...

Wah, thank you very much Donat sebab memberi kepercayaan kat bisnes aku yang tek seberapa ni. siap promote website aku, ai lap yuu..:))

Atul, ye betul aku dulu start belajar buat penternakan lembu, tapi atas sebab-sebab yang agak munasabah terpaksa postphone dulu. Lagipun bidang fesyen adalah minat aku yang utama.

Apa-apa pun, nantikan kemunculan Mia di Dahlia Pinnata !!

Diyana said...

bionic women:hehe.dia mmg cmtu,pantang tgk camera.haha

atul:haa,tula.tp dahlia dah bg jawapan utk soklan ko tu..hehe

Diyana said...

halen:kerinting bukan sebarang kerinting,kerinting dtg dari jitra..wahaha

Diyana said...

dahlia:makaseh jg kat ko sbb nak amik minah senget tu pakai baju thantek2 kat butik ko tu..:D