LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, June 21, 2010

emosi 30 saat


bila mia memandang ke depan dan seolah2 pandangannya sudah tembus ke dinding..ini tandanya dia dah mula mamai nak tido..

tapi bila ada yang menyebut..'mia,buat muka comel'.automatik kepala mia akan senget sebelah dan kiranya mia dalam keadaan sedar sepenuhnya,mia akan senyum sampai nampak gigi.dan kelihatan dalam gambar,hanya kepala yang senget tapi senyuman tak terukir.itu sememangnya menunjukkan ciri2 mengantuk yg makin tak tertahan..

bila ada yang suruh dia posing lagi walaupun mata dia dah ngantuk,automatik mia ikut arahan lagi...haha.sempat seh pegang dinding mama yang masih berbau cat itu..^^


sekali lagi,ada yang jerit..'mia,buat muka comel!!'..dan mia menurut arahan lagi.




dan tiba tiba..muka mia kembali seperti ini...pandangan mata tembus ke dinding..


*

*

*

*

*

*

*

*

*

dan sekelip mata...


'weh..dah..dah..esok sambung.mia nak tidoq dah tu..'.kata aku kepada paksu mia yg gatai jari malam tu.pu pap pu pap ngan kamera.



tengok Ali..ngantuk pun..muka kerwwwll jek..hohoho.

11 comments:

atulhani said...

ahaha.. mia cute sangat! ali pun dah lain muka dia.. mcm muka sape yerr..

Shikhin Ishak said...

mia boleh jadi model budak kecik weh..pi la casting..hehe

Mila_ibu najihah said...

wooshh..gambar no.3 tu mmg tak bleh blah.. kiuutt banget posingnyer..

Lin said...

hahaha wei bawak anak ko gi auditionla..konfem dorg amik jadik model iklan.hahaha

FrH said...

kene buli dgn paksu suruh posing ke .. comel!!! hahaha.

BIONIC WOMEN said...

alahai mia..teramat ler comel..
Dhiya lak, kalau nak amik gambar trus wat muka garang..dia ingat ituler muka paling kiut..huh
amat payah nak dpt gambar Dhiya senyum tau

Drama Mama said...

hahahaha sangat cute k! paling tak tahan dia posing pegang dinding. ekekkekeke. serious ada gaya model!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Harnida said...

chomel sgt...mmg camera friendly tol la mia ni..

p!nkerton said...

salam kenal..
cantiknya rambut mia! curly, lebat & hitam :)

Momma Mia said...

Salam Diyana... hukalooo ada iras2 cam my bambam Mia laaa. tang pp, perut & rambut curly2 dah cuma Mia diyana lg lebat la rambut dia...

hehe aksi yg sgt gojes. bila mommaMia pandang kedepan & tembus lappy ni ternampak anak mommaMia si bambam tuh...

Farah said...

hahahaha...dah mamai pon sempat posing maut.