LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, August 9, 2010

Rindu sangat.sungguh tak tipu



rambut kembang ini

gulungan sebegini


juntaian2 itu

bila awak nak kembali....?
awak yang dimaksudkan adalah rambut kerinting mia.hak hak
bila awak dah kembali, mama akan cari jalan nak kurangkan panas atas kepala kak mia tu ya selain dari trim kasik nipis...huhu


5 comments:

nani said...

ooo patutle aku tak amik gambo dgn mia masa pi umah hg aritu, sbb rambut dia dah kurang menawan kalbu rupanya..hehe

Halen said...

haaa tu laaa kan dh nyesal apsal pi potong. raya ni x dpt la nk bergaya dgn rambut itu yer..

littlehumblelynn said...

so adorable!!

Momma Mia said...

ooo dah kene trim ka itu gulung2 nyer rambut... Me pun sayang nk potong rambut my Damia, w/pun tak lebat kasi tunggu laa.. kasi panjang itu rambut...

suka tgk ur doter... bleh buat kembar to my doter... cubby & curly

Little Mama™ said...

sayangnya potong rambut curly tu

izzah sejak cukur botak masa 6 bulan..sampai la ni tak potong..husband selalu kata nak potong rambut izzah *dengki he..he*.. tapi MIL backup jgn potong sebab rambut style ni panjang la lawa..

kalau tak sebab kerinting rambut izzah dah sampai paras pinggang..he..he