LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, September 27, 2010

Lupa daratan punya cikgu

mulun btul cari coding nak paste untuk letak iklan kat atas sane nun.Html aje pun. bengap btul ko donat. malu weh nak ngaku saya bekas budak-sains-komputer.Ain,takpe2 aku dah jumpa.paste bawah coding <   body   >   aje pun..sengal sekali lagi utk donat.

hoho

ke hadapan rakan2ku yang sedang gigih menyiapkan phdnye Pn Yana, dan Pn rumiko yg sudah bermaster itu..ketahuilah anda semua..aku sudah lupa camna nak coding2 neh. Bahasa programming terakhir yang aku ingat adalah C++ dan jugak pasal php..keh keh.sekarang dah version bahasa apa ya?

Saya seorang guru matematik sekolah rendah sekarang ini.dunia saya cuma bersam kanak-kanak riang.Dulu kan posting Johor,pastu sekarang ada di kedah.
Sebolehnya setiap kali lapor diri pada Guru besar, saya nak sembunyikan salinan degree saya yang bagitau saya ni penah amik course computer. Tapi hasrat itu tak penah berjaya. selalunya ,itulah yang Gb tengok dulu. padan muka.niat tak elok lg.kan dah kene.hehe

Oklah..not bad la tugasan saya sekarang. Tugas utama,of cosla mengajar anak2 murid.dan kerj sampingan yang tak penah habis,adalah kerja2 pengkeranian. Masa mengajar tak sampai 15 waktu ye. sebabnya..saya adalah guru penyelaras bestari. Bab teknikal n permasalahan komputer memang saya rujukan utama cikgu2.dan juga bab camne nak register facebook dan camna nak hantar emel, camna nak centrekan gambar kat words..itu pun semua saya kena tunjukkan dengan sabar pada kekawan yang tak tahu.  kadang saya larik jauh2 jugak.nak tenangkan hati. banyak betul mende nak isi online..isi untuk sorang takpe la jugak.ini nak isi untuk semua orang,untuk semua budak kadang tu..biol la kejap.huhu.

Tak baik merungut donat. Kerjalah kerana Allah.

Penyelesaian berhubung masalah pengasuh: 1.Mia hantar Jitra.2. Ali stay Kulim n hantar sementara pengasuh lama. Huwaa..sadiss..semalam tidur peluk laki i.peluk togel Mia..huk huk.

9 comments:

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

cis..
aku dah buatkan entry utk ko donat! muahahaha..

Diyana said...

ain:wah.makaceh ain.gigihla kan carik sbb rs mcm sengal gile la plak ..sbb html ja pun..heh.thanks anyway ain! muah2

lily lotus said...

cutenya the lil girl :)...just like u!

ch@ said...

kalau tanya kita pun haram jadah satu tak ingat kak, haha. diploma lagi. oiii comelnya mia...

BIONIC WOMEN said...

ala....miaduk ngan atuk ker???sian mia...
maner gambar mia pakai gaun santekkk??????nak tengokkkk

Mrs Hardlena said...

alaa cianyer damia pun kena hantar skolah pondok ke hehe.. xpe kejap je tu nnt dpt la blk kulim semula.

n a n i said...

aku pun mangsa studi mende lain, keje bidang lain macam hg..rasanya ok lg kot mcm drp aku keje ngadap pc buat programming...haha

Nur Sakinah Ahmad said...

comeinya mia..sedih kan bila kena pisah ngn anak2..w/pon sementara..

atulhani said...

aku pun tak ingat dah menatang programming tu.. sama gak ngan animation.. menda yang aku belajar sikit je, iaitu telecommunication tu lah yang banyak ada masa kerja nih..

so ni mia takda la ni.. huhuhu