LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, October 30, 2010

harapnye tak menyusahkan

menyusahkan tak,kalau takde shoutbox?

ke,kena letak jugak?

takpe kot kan..

lagipun, korang korang korang lalu sini..dan baca baca baca je kan?

pada yang sudi,boleh tinggalkan jejak di komen setiap entry..;)

ada yang bertanya.tapi itula.

saya jarang tengok shoutbox tu.nak kena scroll scroll,jadik malas.last2 ,memang tak tengok pun.

so ,sekali lagi saya tanya?

takpekan?harapnya tak menyusahkan..:D

4 comments:

atulhani said...

tak menyusahkan pon..

Dalin said...

tak pun kak.. komen sini lagi senang nak baca.. ^_^

BIONIC WOMEN said...

aritu duk cari jugak kemane menghilang shoutbox D ni...tapi me ok jer..memang x jarang bebnor shout kat situ..tulis komen ag best..hehe

Diyana Zulkifli said...

hehehe.tkde idea nak menulis sbnrnye..hahaha