LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, October 21, 2010

kembar tiga

Saya ada hati juga eh nak anak kembar.tambah bila tengok orang ada 3,nak jugakkk.haha. .kembar 2 ok.3 pun takpa. seronok tgk kak Nani anak kembar 3 ni haa.
kak nani boleh anda ketemu di http://mamakembar3.blogspot.com/

tengok aksi salah sorang anak kembar kak Nani. sungguh mendebarkan..hehe.
 Berangan ko donat!

Ali yang baru eksen agah2 nak keluar dari walker pun, saya rasa sakit dada tengok...Ali ada bakat buat willie cam anak kak nani ni oooo.willie willie wonka.

Anak jantan mungkin.perangainye berbeza. Mia tak pulak camtuh.


senyuman yang menjerat.jangan terpedaya.har har
Sape2 je yang penah jumpa Ali,bila tengok pusar atas kepala dia.

Akan kata,

'oh nanti kalau bela kambing,kambing jadi banyakk..'

'siaplah mak dia..'

paling popular

'habisla...mak dia'

kenapa ek pusar melingkar 2 atas kepala?

Memang ciri anak lasak ke?

Hmm.

Saya hampir nak percaya je mitos itu... huhu

eh cop cop

saja nak kembali nostalgia sket

meh tengok pic ni.

gila kentang rambut mia masa neh kan?tak salah masa ni mia 8 bulanla,sama ali sekarang.
motip gambar yang last neh?saja nak letak.suruh korang tengok rambut kertiauu damia aleya...heh

6 comments:

BIONIC WOMEN said...

Orang tua kata, pusar tuh tanda anak lasak..tapi anak lelaki normal a lasak....

ali...kiut sangat senyumanmu

transformed housewife said...

rasanya 2 pusar maksudnya degil jugak. tak tahula sbb org2 tua yg bgtahu.

eiNa said...

a ah.. 2 pusar tu degil.atau keras kepala.. asben k.ina 2 pusar gak.. mmg keras kepala.. :P

atulhani said...

a'ah donat, mak aku selalu ckp gak, pusar dua tu budak degil.. takpe lah, biasalah tu budak lelaki mmg nakal sket, ganas plak tu.. ni berdasarkan perangai2 anak2 sedara aku... eh.. perempuan pun sama hebat!

Diyana Zulkifli said...

huhu.jadik betulla gamaknye mitos itu.hmm.haish.pasni kene bersilat dgn kuda2 lebih sikit ahh pasni..bila ali start berjalan.haha

Momma Mia said...

me pun teringin anak kembar..
tapi bila pk pk boleh ker??

geram dgn rambut kerinting Mia

lil dzakirah pun orang kata kalo bela kambing menjadi..iyer ke???