LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, October 21, 2010

kenapa saya takde shout box?

korang rasa kenapa?

haha.

sebenarnye saya dalam proses nak menjadikan blog ni,satu blog yang aman dan damai.tak serabut.


live trafik aku dah remove.menyemak saya rasa.

shout box pun

suma banner contest saya delete jugak.heh

terkini,baru remove tadi.gadget yang tunjukkan berapa ramai follower tuh.dulu saya suka,tgk makin hari makin ramai orang folo.tp skrg,cam cuak plak..makin ramai.makin tak kenal sapa yang view blog ni.so skrg,sape yg folo..saya dahulukan dgn trimakasih.takpe.kat dashboard ,saya kenal jugak korang..;)

cuma kalau boleh nak tinggal,list blog korang n space iklan jek.haha.

ikutkan nak del juga space iklan itu..tp rugi la plak.blum penah cash out kan sen2 di situ.

wait n see la..rupa baru blog cik donat ini pada cuti sekolah yang tak lama akan menjelma tiba nanti..ehem.salah.puan.

4 comments:

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

xpe, aku akan tetap jadi pengunjung setia ko everytime ko hapdet..ok? jgn senyap terus, sudah!

Mama_Voque said...

yeap!me too....x bosan bc cte hg nie, donat...:)

mamavoque0308.blogspot.com

Diyana said...

ain:hehe.makaceh

mama voque:hihihi.makaceh jg.nnti aku mlawat ko plak.:p

n a n i said...

aku pun rajin baca blog hg sebab hg mak mertua aku...tp aku malas sungguh nak wat blog sendiri...nanti blog aku menimbulkan tanda2 ujub dlm diri..haha