LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, October 11, 2010

'Seorang hanya boleh beli maksimum untuk 10 orang'

weh..saya rasa macam nak beli tiket filem tamil Enthiraan ni je mula2 tuh..hehe.
Berduyun2 orang India beli tiket filem neh . Siap ada note dekat kaunter tuh,tulis


'Seorang hanya boleh beli maksimum untuk 10 orang SAHAJA'


Pergh.tobat best neh.hins.hins.takpa.takpa.nanti tanya otai cerita hindustan  ,Pn Yana.mesti dia tau best ke tak..:P


robot2 menari..dengan Rajnikhan lak tuh.haish.sonok je rasa..dah le heroin Aishwarya Rai.oh,nak tengok jugak..huhu
sebenarnya, niat asal di tengahari sabtu tuh..nak membeli barang dapur di Giant. sekali, tengok orang menderu2 naik ke panggung.saya ikutlah..keh keh


ghamaiinye manusia..suma dok tunggu nak tengok filem tamil tuh. Poster gambar Aisywarya punya cantik.sampai saya pun terpengaruh. tapi ,saya tak belilah. saya beli tiket cerita ni...:P

hah!..see..ini yang kami berdua tengok sebenarnye...:p
Komen saya tentang Magika:

1.best gila.
2.pergh,filem muzikal yang bijak!
3.Damia suka gila.sampai jenuh saya nak tarik dia keluar panggung..sebab dari awal sampai habis..asyik berjoget dalam panggung...huhu.

paling admire watak M nasir sbg penunggu gua...;). Nak ke mana kamu bertiga..jangan sampai bangunkan naga..last2 m nasir jadik naga tu weh..hmm.tk nampak macam naga kartun lah,nampakle naga yang canggih mcm citer omputih..hehe

pada saya,x faktor cerita ini terletak pada lagu2 yang dinyanyikan sepanjang cerita. pada yang membesar dengan alunan2 lagu kru [macam saya],korang akan rasa cerita ni best sangat..sebab amat kena dengan telinga ..:p.semua lagu best2. pastu plak semua pelakon hebat2 lak tuh.lagu yg pak pandir aka aznil nyanyi best. lagu2 dr nenek kebayan aka ziana zain jangan dok kata la..mantop gila ziana.nenek kebayan yang cantik!heh

Korang tak tengok lagi ke?rugiiii...:p

tengok dengan Damia saja?

Yerp.kami tengok berdua.

Ali tinggal umah pengasuh..papa kejer..:P

6 comments:

BIONIC WOMEN said...

mesti best citer tu ek??sampai berkerumun org pergi menonton..
best ker magika????
x tengok ag nih..

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

erk? tu bukan tamil ke eh?hero die tu tamil kan?bukan hindi?huhuhu..aku kompius..

wahhh..syok aa boleh tgk ngan mia je..sara terlalu kecik utk aku bawak p panggung..kng abis satu panggung kene kejar die..huhuhu..anyway, nak tgk gak lah magika tuh

eiNa said...

wahh bejaye tengok wayang dengan dua orang saje! cayaalaa.. :)

Diyana said...

bionic women:best2 eily!syiokk.diyana kasik 4 sengah bintang.heh

ain:aku pun konpius.heh.mungkin citer tamil kot.sbb aishwarya mmg pandai cakap tamil kan.;)

k ina:har har.berjayala utk 1 jam yg pertama.lsme2 tu,damia merayap jg ..tp die tk pegi jauhla..gelap.takut kot.

atulhani said...

dah lama tak tengok wayang... sibuk tahap gaban.. wei.. ko nk tgk cite hindustan kat wayang kerr... hehehheehe aku dah lama tak layan cite hindi nih..

ch@ said...

syoknyaaa... nak bawa cikOni pi tengokla, dia suka berjoget.