LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, January 5, 2011

Kimia itu penting

Perhatian: Pada yang booking telekung.harap sabar menanti.mak kite baru beroperasi semula selepas settle kenduri adik..queue ek.list booking panjang sungguh. pada yang masih berminat,nnti saye emel semula.yang dah byr deposit,jangan risau..anda didahulukan ;)

style lama-lama ok amik gambar kat studio.^^
 Saya dan suami sudah nampak seiras.padahal sorang kurus ,sorang gumuk tapi dunnola kenapa saya sudah nampak bayang air muka suami pada muka saya..^^

Cuba balik tengok muka suami masing-masing,tenung lama2..nanti anda akan dapat kesan yang persamaan yang makin hari makin ketara . bukan setakat muka, tabiat ,perangai, sikap dalam tak sedar mungkin salah seorang akan menyerupai yang satu lagi.

Why? 

Itu semua misteri alam. 

13 comments:

BIONIC WOMEN said...

Semua Allah jadikan ada sebab nya kan???
Tapi bila tengok gambar Diyana yg ni,memang ketara persamaannya...
Saya x nmpk lg, tapi masa mula2 kawin dulu, ada mak2 sedara kata muka kami sama..ntah ler

saya_arief said...

cantik gambar..
:D

Shikin said...

Sebab kan hawa dijadikan dari tulang rusuk adam jadi memang adalah yg seiras tu..kalau tak iras kat wajah mungkin tgkah laku..tapi kalau yg kahwin banyak tu...rasanya banyak kongsi tulang kut..serasi tu yg menyebabkan muka jadi seiras..lagi satu hari-hari duk tengok muka tu itu yg menyerupa..tu..mcm spesis sesumpah gak lah...pandai ubah ikut keadaan..boleh pakai tak teori tu?

Ibu Iman said...

aah la... seiras je muka akak n hubby... sy nk cari gak la persamaan sy n hubby... hhe

BabyIbu said...

aku ngn mukhlis yang sorang putih sorang gelap. sorang cam cina sorang sah2 bukan macam cina pun ramai kata muka seiras - ada ayaq muka kot. Yelah dah berapa tahun mengadap. heh.

azzamoro said...

betulla donut. dah nampak seiras. lagi2 cara korg senyum. hehe

Mrs Hardlena said...

cantik gambar kt studio ni.. :)
nnt pos kt kg bubuh frame bsr2 mesti mama gantung kt dinding hehe

Ibu Ayra said...

background sama dgn gambar raya kak ros yg 2 tahun lepas...

♥ ieRa ♥ said...

salam singgah..
cute adik tu..
tgk2 gambar sambil blogwalking..
jom singgah blog..;)

mzhany said...

ye eh...huhu kena perhatikan ni. hany tak tahu plak ok ok, pasni kena perati sokmo muke cik abe

Diyana Zulkifli said...

bionic women:hehe ade jg tu tp mungkin blum ketara.

saya arief:timaseh..;)

shikin:hehe.menarik teori mak ngah tu.boleh diterima pakai.

ibu_iman:cari jgn x cari ;)

babyibu:haa.ang ngan muks mmg seiras gak pn.ade air muka ang kat muks.;)

Diyana Zulkifli said...

azzamoro:yes.ko dapat kesan kan kat mn yg serupa?senyuman kiterang.haha.skrg je ateng senyum comel.dulu ms ko jumpa dia time bujang2,tk brapa nak comel sbb die cengkung..skrg dh gemuk.keh keh

mrs hardlena:heh.pandai alin meneka isi hati ana.mmg ana nak cuci,n pos pd mama pun.hehe

ibu_ayra:kedai gambar sblh klinik noriah jg ke kak?klu kat situ,samala..hehe

iera:ok.nnti kite melawat..;)

mzhany:hehe.haa.blk gi tilik muka suami hany

atulhani said...

kan aku ada citer, jodoh tu memang seiras... hmm jangan biarkan hidup anda diselubungi misteriiiiii... hahahaha