LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, March 12, 2011

Midnight sickness

cabaran kali ke-3,no more morning sickness but..yang dok ada midnight sickness.^^

Nafsu makan sesungguhnya berganda.

cuba untuk kawal.tapi lutut asyik ketaq

jadi,kena makan juga tak nak kasik lutut terketaq ketaq..haha

laki ka pompuan. saya tak kisah.

ka kembar? bonus namanya tu

9 comments:

transformed housewife said...

masa mengandungla ada alasan baik nak mkn banyak. hehehe

BIONIC WOMEN said...

huhuhu..teruja nak ngandung jugak nih. nak makan tanpa rasa bersalah..ahahah

Ladysirna said...

midnight??maknanya tidoq tak lena la..

tapi makan ada selera okla, tu yg penting

diana ada keturunan kembar tak?

AIN NAZRI said...

wah midnight sickness.. festime dengar nie kak..

mzhany said...

yea yea nk dapat lagi...huhu beshnyer diyana.

eh eh tang napsu makan tu sama la ngan hany ahaha...tapi ntahla hany mmg x cek lagik walaupon peot mmg dh lambat nih.

pastuh hany tak rasa mcm org mengandung...eh camne rasa org mengandung eh.ahaha

Diyana said...

TH:hehe..hmm itula kan kak..hihi

bionic women: tp diyana rs bersalah jg..takut paras gula naik.huhu.

ladysirna:hihi..maaf doc sirna.diyana kasik nama sendirik.ha ah..sbb malam tak lena..asyik rs nak trmuntah..tp disbbkn tgh berbaring ..jd pejamkan aje mata..huhu


ain nazri:kak bg nama sendiri...hihi

mzhany:eh?haa..dah lambat tu..gi la check.insya allah...ade tu ;)

Diyana said...

ladysirna:hmm .ade rsnye..tp bkn keturunan dekat..jauh2 dah.mak yg kate

atulhani said...

aku pplak kena evening sickness... tang petang lepas balik kerja, rasa letih giler babas.. rasa cam takley dah nk wat per.. hehehehe...

Halen said...

laki ke pompuan ke tidak lagi menjadi persoalan sbb kedua2 jantina korang dh ada.. :p