LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, March 23, 2011

Wordless Wednesday: Gotcha!!

senyuman itu bermaksud: sabar ye mama..^^

12 comments:

Momma Mia said...

hehhe geram jer tgk dia senyum..
senyum penuh makna

harnidahussin said...

senyuman tak bersalah..hahahaha

kinna said...

tu dia..kalau saya pon tak jadi piat telinga..geram-geram sayang gitew..

BIONIC WOMEN said...

hehehe...sabar yea mama, sabar..hahaha
dia nak putihkan kaki tuh..huhu

Kimmi Zarul Hamzah said...

Comeynye budak ni. Lain kali suh dia taburkan brg2 dapur pulak

mila.ibunajihah said...

alahai..muka innocent nyer..
p/s;diyana...congrats on ur pregnancy ye.. sekapal la kita tahun ni :)

FrH said...

kahkahkah .. comel gilee muke tak bersalah tu!!

Halen said...

hehe.. pandai anak mama.. :)

atulhani said...

wahahaha... comey giler si damia ni.. senyuman tak bersalah pulak tu...

nanawynnejones said...

hahaha mia miaa. sabo je ler nengok dia senyum innocent cmtu ;p

Intan said...

Senyuman yg tentunya membuatkan ibu dia tak jadi nak marah kan kan :D

Diyana said...

to all:memang si damia ni pandai buat muka innocent cam tu..kadang tu,die senyum2 sambil kedip2 mata..lagi 'tension' rase.nak marah tak kena,nak gelak pun ada.