LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, March 24, 2011

Jangan tegur

Orang tua2 selalu pesan kan,mulut tu kena jaga. jangan cakap sebarangan hatta kepada benda tak bernyawa.


walaupun hanya sebiji kereta


Mulut ni jahat kan. bila bersembang asyik dok merungut pasal cik berry tu makan minyakla.dah tua la.calar sana sini. last2 makin jahat,mulut capoi sebut teringin nak jual cik berry.

hamik sebijik

semalam, sampai rumah dalam hujan lebat terkejut saya sebabnya temperature cik berry naik sampai maksimum. bila dah matikan enjin pun, tapi kipas masih berjalan.

huwaa

sampai panggil suami jiran la,tolong tengokkan

dengan ganasnya saya telah pecahkan kaburator sampai bocor

en suami kata, sapa buat rosak ..orang tu kene bayar

huhu

macamana boleh sampai pecah? saya bawa persona saya macam bawa lori en suami. itula puncanya,habis lopak besar pun belasah.mana tak pecah

padan muka

8 comments:

Anonymous said...

cikgu.......peace..... jangan tension2...da sembahyang? pas tu tarik bantal....tidooooo : )...takpa...en suami cikgu kat mulut je suruh cikgu bayar...buat derk je...2 3 hari nanti mesti da ada org gantikan baru...tak caya???? he...he

nanawynnejones said...

brutal ni kaklong ni ;p

Diyana said...

k suzana:baru lps solat zohor.hr ni mc trus,penangan keter masuk icu dgn rs tk sdp badan kene hujan.2 in 1. tak bulih nak buat derk,mmg kene byr sndiri sbb gaji gomen masuk dh kan rini..haha.cam tau2 aje keter tu kan.pandai die rosak pd masa yg sesuai.heh

nana:huh,tu yg abg ateng kata..ingat bawa hilux ka..main lanyak je..:(

BIONIC WOMEN said...

eh tapikan..en.pesona memang x berapa lasak ler...ganas skit jer ader jer bunyi itu bunyi ini..
hubby kata, kete bsor tapi murah, gini ler gayanya..
nampaknya ensomi tu pun macam x sayang mulut..hahaha
kang melayang duit padan muka dia..den x dapet ler nak nulun

Ladysirna said...

diyana, sabarla ye, kereta pun macam manusia, kadang ada time sakit dia, cuma yg tak tahan tu bila sakit kuat, fulusnya pun banyak terbang...

transformed housewife said...

kalau dah jln nak ke sekolah pun teruk nak elak lubang pun susah kan DIyana. Knur tolong klik HB.

Halen said...

hahaha.. btol2 merajuk cik berry tu yer skali dia bg amik ko.terduduk nak ganti karburator.

lily lotus said...

hik hik..keta tu saja dah lama tak minta perhati tuan dia