LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, March 29, 2011

bangun tido,peluk suami rapat2

last week, saya mimpi buruk.

mimpi en suami meninggal.

sepanjang dalam mimpi tu,merembes2 air mata saya.

sangat real dan terasa kehilangan.

gila ah,bangun tidur,lencun muka saya dengan air mata.

dan juga baju saya lencun dengan air kencing Ali. dam*!

tangan kanan ,raba2 cari Ali dan Mia.ok ada.

dan tangan kiri terus sauk lengan en suami.

sambung nangis.

nasib dia tidur mati kan.

tak citer pun kat die.sebab tahu dah die nak cakap apa.

tu la..rajin melawan cakap die.kan dah mimpi buruk..^^

14 comments:

nanawynnejones said...

ataupun abg ateng kata : tula..cuci kaki sebelum tido ^^

Liyana Shuib said...

org kata mimpi org meninggal org tu pnjang umo. emm kalau diorg tau mesti geleng kepala ja. heh.

pak long said...

salam...
moga ada hikmahnya mimpi tu....appy
selalu...

n a n i said...

leh plak hg sambung nangis tatkala lencun dgn air kencing ali...haha

The Cendol Champion said...

salam perkenalan...panjang umur la tu....

BIONIC WOMEN said...

huhu..org tua kata org yg kita mimpi tu masih panjang umurnya...

sedihkan kalau dapat mimpi gitu, kita punyer ler nak bercerita nak mintak reaksi yg sepatutnya, tapi yg kita dapat selalunya macam yg D cakap ler..
xpun..tulah awak x cuci kaki..
hahahaha

Unknown said...

cam menakotkan jerk..sayang somi diyana kuat2!

transformed housewife said...

org lelaki mmg akan bg reaksi yg berlawanan dr yg kita harapkan. MMg elok pun Diyana ta bgtahu suami. Dah klik HB.

Diyana said...

saje je tulis dlm ni..bagitau secara tk langsung pd suami..sbb die kan rajin baca blog ni.kuikui

mila.ibunajihah said...

banyak sgt pikir sblm tido kot.. tenang dear.its just a dream..

atulhani said...

masa pregnant ni kan selalu mimpi bukan2, ye tak? Mcm aku ritu mimpi laki aku ngaku dia ada skandal ngn prmpn lain..haa sama gak, sedar2 terus peluk laki rapat2...cite kat dia, dia gelak jerk...

btw, selalunya mmp org meninggal tu tandanya panjang umur ;) insyaAllah...

Diyana said...

mila:huhu..itula..penat berfikir siang hari sampai mengigau malam hari.

atulhani:huhuhu..hmm.aku mmg stp kali peknen cenggini.kuat bermimpi mcm2..:|.sehari sblum tu,mimpi abah aku yg meninggal.mimpi jatuh gaung pun ade..

Halen said...

haha.. iyerke dia cakap camtu. alin pernah sekali mimpi abg ady meninggal huhhh rasa takut sgt2. meroyan tu sbb laki xde.

Myra Jay said...

Fuhh!! Kalau mimpi cenggitu mau luruh jantung ha...Mujuq cuma mimpi saja kan :)