LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, April 28, 2011

Baru tak dengar suara 4 hari,saya dah tak keruan

*huhu.mak abah macam dengar je panggilan rindu anak die.sebaik aje tulis entry ni,abah call. malam pulak mak call....suke2x.Alhamdullillah, mak abah sihat walafiat.lega dengar.

saya amik dari blog Hany ;)


Saya tak pernah mimpikan suasana di Mekah.langsung-langsung tak pernah.


tapi ni dah 2 hari,asyik mimpi terbayang saya berjalan2 di sekitar Kaabah.


bukan beribadat.tapi saya cari mak abah saya.


gila ahh..gembeng saya ni kan.mak abah baru gi 4 hari,dah jadi camtu..:|


siap nangis2 lak tu,macam budak tecik hilang ibu lagaknye dalam mimpi tu.


en suami, saya rasa saya nak ajak awak pergi sane suatu hari nanti.


bukan nak cari mak abah lagi. tapi untuk 'cari dan kenal diri sendiri'...;)


cantik tak sarung beg mak dan abah saye? hand made juga lor..^^

9 comments:

Bionic women said...

insyallah ada rezeki kita dijemput ke sana jugak..
xleh tgk gambar beg itu..huhu
bodben slowwww

Bionic women said...

opppsss lupa bagitau, hadiah kita pos isnin yea..dah dapat dah barangnya..sowi ler lama sangat mia terpaksa menunggu

mila.ibunajihah said...

aduhai..sian diyana..sabar ye.. :)
ceria je wajah mak abah diyana nak ke tanah suci..Alhamdulillah. sarung beg tu boleh jual tu..hehe, takdelah barai beg kena baling2 kan.gud idea..

lily lotus said...

insyaallah ada rezeki tu nanti. ly pun selalu berdoa dapat kesana.

Rohani Hashim said...

Diyana,
teringin kan nak pergi sana. hany dengar cerita opismate hany, berjujuran air mata hany sebak sbb dengar besh sgt kat sana. bilalah dpt jejakkan kaki di sana, beribadat di sana kan...

gemberng tu manja eh?

**comey sarung bag;)**

nanawynnejones said...

xpa kaklong, x lama dah pakcik ngan makcik nak balik tu :)

Halen said...

hehe.. anak mak br kena tinggal 4 hari dh mencari2 yer ekeke.
alin pun teringin sgt nk pi mekah hopefully one day b4 mata terpejam dpt jejak kaki ke sana.

transformed housewife said...

students knur yg mmg berasal dr Mekah selalu ajak ke sana sbb diaorg cakap boleh tumpang atau singgah ke rumah diaorg. Knur pun tak pernah pergi sana lg.

norlilasamad said...

Insyaallah, satu hari nanti pasti Allah akan menjemput Diyana dan suami utk menjadi tetamuNya. Memang seronok dapat ke sana. Dah pegi skali, pasti nak pegi lagi dan lagi... Teruskan berdoa, ya...