LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, April 14, 2011

Kalau saya senyum, awak mesti senyum sekali

Mak Chaq Tehah la ni rajin dok edit gambor ni..^^


Damia dan Mak Chaq nye
 Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali

Walaupun ,anak2 saya 100% banyak ikut muka papa derang..
tapi ada juga yang saya rasa ikut saya
See.see.

Senyum tu warisan saya.
lalalala

8 comments:

UNIT PSIKOLOGI DAN KAUNSELING KML said...

muka ana ngan Ateng sama je...jd anak2 pun muka sama ngan Ana..yakperasanje tu..

Bionic women said...

hahaha...comel jer si ali tu sengeh..memang sama ler

Diyana said...

mak ngah:keh keh.slalo org kate muka pak depa aje..huhu

bionic women:ali mmg mat renyeh .haha

Halen said...

hahaha.. senyum je ikut mama dia.. :p
klu happy go lucky ikut mama ngan mak2 menakan semua mmg best la hehe

Halen said...

hahaha.. senyum je ikut mama dia.. :p
klu happy go lucky ikut mama ngan mak2 menakan semua mmg best la hehe

Kimmi Zarul Hamzah said...

Part tembam kot ikut mama dia

BabyIntan said...

Aloolooo ali! Cute sgt lah senyum mcm tu...gewam aunty tau!

Latest n3: Ampaian Kain-Casa Chenta!

mzhany said...

a'ah la diyana senyumnya seiras owhhh