LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, April 25, 2011

kiranya ini yang terakhir..aku redha


kiranya,mungkin pengalaman mengandung kali ini adalah yang terakhir dalam kamus hidup saya sebagai seorang ibu, saya redha..;)

tipulah kalau saya cakap,saya tak sedih teringatkan yang saya sudah tidak punya peluang lagi untuk merasa bersalin normal.
kali ni pun,mengharapkan keajaiban di dewan bedah. 

mungkin punya peluang ke-4?

who knows? :)

8 comments:

atulhani said...

bkn ade je ke orang ceaser beranak sampai 5 orang.. tapi takpelah, apa2pun aku doakan yg terbaik untuk hang.. atleast dah lepas dua, coming lagi sorang insyaAllah.. aku baru nak ada satu hehehe... doakan aku sama k..

FrH said...

ada hikmah smua donat. redha =)

Bionic women said...

mungkin berlaku keajaiban...huhu.
semuanya urusan Allah..yg penting ibu dan anak selamat..

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

1 dan 2 operate..
ke 3 mmg kena operate.. procedure katanya.. entah la..

tu la bila pikir balik..syukurla ada jugak anak.. sepasang pulak..

org lain yg takda anak lgsung lagi la teringin je tgk...teringin nak pregnant..

mzhany said...

InsyaALLAH,ada rezeki lagi...ameen...semuanya DIA yang tentukan...ameen

transformed housewife said...

mak sedara Knur ada 4 anak walaupun semuanya melalui pembedahan. semuanya atas rezeki masing2 Diyana. (HB for u)

Halen said...

rileks je ana jgn mengalah dulu. mana tau anak ke3 ni ble bersalin normal. mcm alin ckp member ofis ni ada wife dia operate smp 4x sihat alhamdulillah cuma kena berani la. rasanya klu yg ke3 ni xde komplikasi apa2 ble je nk mengandung anak ke4 cuma kena jarak jauh skit la 3 4 thn. bolehnya tu jgn duk risau.. :)

kinna said...

terakhir pun takpa sbb dah dpt sepasang..kira yg 3rd ni pelengkap je..syoknya!!