LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, May 21, 2011

arini saya cukup 29 tahun

hari ini genap saya berumur dua puluh sembilan tahun.


tahun depan makcik dah tue jadi tiga puluh.


rasa cam baru ja habis spm ..


mimpi ja kot kan sebab bangun2 tido pagi ni nampak ada dorang budak celah ketiak kiri ngan sorang laki sebelah ketiak kanan...


aku dah kawin ghupenye.


hoho.


happy birthday nur diyana binti zulkifli


jangan pasan muda lagi macam en suami.mentang2lah dia beranak 3 bulan muda.ceh

8 comments:

nanawynnejones said...

x pala, walopon naik 30, muka muda mcm 24. ok what ^^ hihi

Diyana said...

ala.bkn 19 ke nana?hahaha

Shikhin Ishak said...

Happy bday donat!..hg masuk dulu 30 ya..next month aku nyusul :p

mila.ibunajihah said...

Happy Birthday Diyana.. :) moga pjg umur, murah rezeki dan sihat walafiat selalu..amin.

transformed housewife said...

Happy birthday DIyana. Baru 29, Knur ni dah 33 dah :P

mzhany said...

diyana,
Selamat hari Lahir...

semoga di dalam redho NYA sokmo ameen...

kinna said...

happy besday..semoga berkat umur dan murah rezeki sokmo!

harnidahussin said...

happy birthday to u... :)