LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, May 9, 2011

Rezeki untuk si kecil


bukan semua yang pilih skim pencen ni tau walaupun sudah macam ada cop di dahi kiterang pegawai awam ni 'tetap dan berpencen'. ^^

dan nak menjadi tetap dan berpencen ini juga bukannye cepat dan mudah. paling busuk, 3 tahun baru dapat diserap dengan rasmi.dan saya, nak cecah 4 tahun..^^

8 comments:

NoRaiNi aHMaD said...

wahh..tahniah2.. kayola pasni..leh kluarkan kwsp dah..ehehehee

kinna said...

wah..pasni buleh la kuarkan kwsp,kan..syoknye..kitorg w/pon gomen sume kwsp, takdak pencen..dah la caruman majikan ciput..huaaaaaa

mila.ibunajihah said...

oh..kita start keje lebih kurang jg la ye diyana. ha'ah, betul lah..jap lg bleh kuar kwsp da..yeah2x

nanawynnejones said...

congrats kakok! :)

Ibu Iman said...

hai kak... lame x mengomen kt sini... sy br jer keluarkn epf tp x masuk lg ni...

Bionic women said...

tahniah....
rezeki anak2..

atulhani said...

tu dia untung keja gomen.. nasibaik sy nyer kwsp byk gak company bagi. hrp2 cukup utk cover hari tua nanti..

Diyana said...

to all:hmm huhu..itula..aritu awal2 tau preknen..dup dup ja rasa jantung ni..yela,tak plan..risau jg hal ehwal kewangan utk saraan anak2.tp tgk2,sampai surat 'emas' ini..lega lah sgt ;). yeh..dah sign keluar pn duit kwsp..tggu masuk bank ajo.;)