LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, June 13, 2011

sob sob sob

mama dan bapak dah balik.flight tadi pukul 10.15 pagi

beb.bergenang mata masa salam peluk muah2 dgn mama tadi pagi.

hover tak?

saye tak macam korang..slalo jumpe mak pak mertua..klu korang pun bergenang2 cam saye,itu mmg hover tau..hihi

ini pun tataule bile plak nak bertemu..

sob sob

9 comments:

Bionic women said...

yuhuuuu.. i'm back..lama x jengah sini. 2 minggu bercuti sakan. langsung x peduli blog pun.

berpisah ngan mertua ek...raya tahun ni x balik sabah ker????

atulhani said...

jangan sedih dong.. jauh di mata dekat di hati.. ada rezeki nanti jumpa lagi ;)

atulhani said...

jangan sedih dong.. jauh di mata dekat di hati.. ada rezeki nanti jumpa lagi ;)

Diyana said...

bionic women:haa itula ,rindu dah kat eily.hihi. raye turn kedah tahun ni..hehe

atulhani:hmm ya btul3x.jauh di mata aje..;)

Dalin said...

kakk... ce cite cecite pengalaman parents mertua kak dtg..

kinna said...

sedeynye..takpe, pasni survey tiket murah lg..leh derang slalu dtg :)

Halen said...

eh mama blk pagi ke. abg ady ckp smp mlm. siapa la pi amik tghari ni. tghari td dh la tak dtg amik lps tu diam2 je ni smp sudah.

Diyana said...

dalin:tu nnti kene wat entry part 1,2,3..hihi

kinna:heh. ni dok tgk airasia le ni utk cny ;)

halen: ha ah. ana pn lupa gitau awal kat mama bapak kate airasia tukar lg masa penerbangan. baru smlm inform.

NADHIRAH NOR ZELAN said...

Jangan sedih2 nanti ko la pulak pi melawat melancong sekali...raya ni leh jumpa lg