LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, June 29, 2011

TEMPAHAN UNTUK BULAN MULIA

Salam


pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan Ramadhan dah kan tak lama lagi


pada yang bercadang nak membeli telekung baru untuk tarawikh dan juga solat Hari Raya, jangan segan jangan malu


calling2 aje mak saye .


019 5551310
mak cik siah


terima kasih banyak kepada pemborong semua..mak cakap ramai yang tengok dari blog telekung kami dan kebanyakkannya dari KL.ade tu siap puji2 dia comel.uish,korang ni..kembang la mak.bukan muda tu,cucu dah nak masuk 5.LOL


Thanks!! cayang korang.:D


telekung eksklusif menyusul tak lama lagi.dari cotton bermutu tinggi. RM 160 postage free.
dengan saya mak dah hadiahkan 1 set. tapi itula..saya tak sempat nak snap2 gambar.nanti eh nanti eh...:)


itu tudung + baju bersulam + kain mak yang jahit tau
demanding tak i?minta mak jahitkan sedondon ngan baju..:p

Tudung-tudung yang mak dan saya pakai ni pun, mak yang jahitkan. heee. buat masa sekarang, mak cuma terima tempahan tudung untuk borong sahaja. kalau ada yang nak beli 10 pasang ke atas, dipertimbangkan. sehelai-sehelai ..mak jahit untuk kami adik beradik je...hehehhe.
p/s: oh macamane ni..dalam 5 bradik kiterang,sorang pun tak mewarisi bakat menjahit.tangan pengkaq semua..saya perlu lakukan sesuatu.yok or..haha

6 comments:

kinna said...

tgn pengkaq? laaaama tak dengaq!
diyana: ingat nk tempah gak tudung awning tu..kitorg adik beradik mmg 10 org (termasuk ipar duai dn anak sedara pompuan)

Diyana said...

kinna:okie dokie.emel2 eh nanti;)

Bionic women said...

wow.. bestnya kalau pandai menjahitkan? xder ler duk pening nak cari tailor macam yg saya alami sekarang..hadoiiiiii

DrSinga said...

hahahaaaa!!

kaki pengkor biasa saya dengor!!

Diyana said...

bionic women:huhu..eily itula..dulu kan eily penah tny kot mak jahitkan baju.hmm memang dia tukang jahit pun.tp sejak2 dapat sheh jahit telekung ni..dia tak mau dah jahit baju. jahit baju 1 hari boleh 2-3 psg je..itu klu fesyen2 & sulam..lagi lama. jahit telekung,klu pulun sehari 10 psg..hehe.itu mak diyana dok berangan dah,sebaik abah pencen tahun depan..dia nak latih abah diyana mahir potong kain telekung.senang,tk yah amik pekerja..haha.

dr singa:hihi. kami kat sini semua belasah..kaki ka tangan ka..agak2 tak reti tu,semua pengkaq!!LOL

Halen said...

wahhh dh jadi tokey tudung ke syabas la makcik siah. lps ni tak pyh la nk cari tudung ariani lg. nk kena borong ni bw blk jual kt sabah hehe.

Ana, nk lagi comercial buat la branding jahit kt tudung. Siah Collection mesti meletop.. :)