LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, June 28, 2011

9 Julai

malam 7 julai depan, gb baru sekolah saya nak bawa semua staf lawatan penanda aras di SK Setiawangsa. kat kl eh tu?

bertolak tengah malam.

sampai pagi 8hb,subuh + mandi + tukar baju batik [adoi..] kat r & r sungai buloh.

9 pagi dijangka tiba di SK Setiawangsa. antara sekolah terkini yang dapat status Sekolah Berprestasi Tinggi.mantop.

beramah mesra,2-3 round tukar2 pendapat..pastu gb cakap,cikgu laki pi semayang Jumaat.cikgu pompuan bolehla nak round2 Sogo ka,tak pun depa nak tauk kami kat jalan tar.tauk=humban.LOL

menarikkknye.siokk dengar tambah2 tang part singgah soping tu..huhu.

sebelum asar,tak pun kalau ada yang tersesat tak jumpa bas..selepas maghrib,kami dijangka bertolak semula balik Kulim.

haha.sungguh ekspres lawatan kerja yang pertama bersama gb baru.

i like cepat2 ni..takdele susah hati nak tinggal anak2 dan bapak depa lama2..:D

tapi tadi, ade 2-3 orang cikgu dok bersuara..

'agaknya 8 hb tu ada dah ka yang mula 'berkampung' di chow kit?jalan tar?ke depan sogo tu aa?'

minta dijauhkan...huhu. tak mau tak mau.tak pasal2 ada yang tak balik Kulim malam tu...

p/s: awat orang ske berpiket tempat ramai orang?


isk.

10 comments:

Bionic women said...

tarik perhatian ler..hehehe.
lagi sesak, jam jalan, lagi ler polis huru hara, bila kadaan huru hara baru ler dowang rasa berjaya piket tu, sebab ramai org amik pusing

Ibu Ayra said...

larat lagi ka nak pi jalan soping kat jalan TAR, sogo tu.... ?

harnidahussin said...

kat setiawangsa tu dekat dengan carrefour dan jusco...

Diyana said...

bionic women: huhu..ntahle kan,ape objektifnye pun tatau la..

ibu ayra: pegawai awam dgn klausa "saya yang menurut perintah" mane boleh dipisahkan kak ros.saye ni kat skolah mcm lipas kudung,tkde langsung tanda2 seorg ibu yg sarat mengandung jadinya guru besar tak kecualikan saya dari arahan. :D. *patutnye buat2 tak larat eh...hehehe.


harnida:ala nida..sini pun ade tu.nak pegi yang tak ade sini..hehe.klu tak larat,diyana dok diam2 je dalam bas..:p

Diyana said...

ibu ayra: eh mcm salah respon plak.heh. klu saye tak larat,tido je la dalam bas rsnye..hehe.tak pun soh sape2 dokong saye..haha

Dalin said...

utk tarik perhatian tu je kak.. takde idea lain dah utk 'sedar' rakyat.. ntah pape je.. buat sesak jalan.. nyusahkan semua orang, bg sektor pelancong cabut lari.. asal kan kerjaan susah..

transformed housewife said...

ingat Diyana nak join org2 BERSIH tu. :P hehe.

atulhani said...

laa kejap sangat datang KL.. tak dan la nak jumpa huuhhu

DrSinga said...

tak boleh pakai baju batik dari rumah??
why??
why????

Diyana said...

diyana:huhu ntahle dalin..manusia ni hati nye lain2..huhu

transformed hwife:haip. kene isa satgi saya kak..haha

atulhani:huhu a ah.sepantas kilat aje aku pi kl,dan balik kulim..x sempat jmpa sesape.

dr singa:ala doc..hihi.jenuh haih. busuk masemm klu pakai dari kulim,jenuh semboq perfume 1-2 botoi..kui kui