LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, June 27, 2011

malam tadi

en suami sakit pinggang penangan kemas laman dan susun bata yang tak habis-habis lagi

saya macam biasa,sakit kepala bila malam menjelma
dan kami landing seawal jam 8 malam

damia dan ali, tiru kami berdua
mata bersinar2 jam 4.45 pagi. tersedar sebab teringat yang isyak belum buat.

dan hari dimulakan dengan sangat tenang..punch kad pun awal jam 7.15 pagi
kesimpulan cerita:

saya perlu atur semula jadual harian, sebolehnya perlu tidur seawal mungkin untuk dapatkan 1 permulaan hari yang tenang..;)

selalu saya bangun pukul 5.30 pagi, kalut memanjang..nak ligan punch kad. :|

5 comments:

Bionic women said...

heheh..pasni kena tido awal ler gitu.
damia n ali lerh ker bangun awal? ke atime antar gi ngasuh deme masih tido?
me x pernah lalui ni, kena lalui dalam beberapa minggu ;agi..uisshhh..debar x hengat

atulhani said...

530am ak masih tdo lena kekeke. dh ada baby nnt tatau leer huhu.

Diyana said...

bionic women: hmm itu yg mencabarnye tu.kadang slh sorang jaga ikut diyana jaga.mmg kelam kabut. kekadang je yg dua2 tido.klu time dua2 tido..senang,angkat trus masuk kereta. mia slaloonye 'mandi p ramlee' je klu die nyenyak tido..haha.

atulhani: uish aku skang 530 tu rs lambat dah.tak sempat.nanti ade 3 orang,mmg kene bangun 430 rs aku.

NADHIRAH NOR ZELAN said...

wah2 hebatnye ko...aku anak sorg bgn kul 6.30,ko anak 2 5.30 dan anak 3 4.30 hehheh wah takut nak menambah ni hjehheh kena belajo ngan ko nanti ni hehheh

DrSinga said...

tidor awal tak boleh nengok Juvana!!!
( kata anak saya.. dia suka si Botak )