LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Friday, July 29, 2011

K Pop

sekarang ramai dok sebut k pop , k pop eh.saya dok ingat ape kemendela k pop tu. baru tau maksudnye

anak i si ali ni mata dia ade ciri2 budak k pop sket. tang mata ja la sebab dia tak dak kelopak mata cam babah dia..haha.

kasik pakai baju berhud putih ni, dah trus jadi ice pop!..haha




ali ice pop dengan kak mia 


2 comments:

atulhani said...

aku pun tak tahu apa k pop ngan ice pop tu hehehe.. btw, kejap je anak2 hang dah besar kan...

NoRaiNi aHMaD said...

comel la mia ali ni..err..bunga ros kt belakang tu pn comel ;)