LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, August 1, 2011

4.30

hari pertama la katakan

pukul 415 pagi, mak saya call. dia takut saya dan suami puasa air kosong je le tu ,kalau tak terbangun soq.

430 ,baru saya betul2 bangun.hehe

445 sambil kupas bawang, i sms mak mertua

selamat bersahur,mama. ana baru nak masak..he he

standard,mama di sabah dah sampai waktu imsak, kita kat sini baru nak panas kuali bagai

515 settle masak. 1/2 jam je i tell u masa diambil . makan telur goreng ke hape kan punya kejap masak

siakap stim ok dgn bayam tumis air. neslo ais segelas utk suami dgn ribena untuk saya. jadikla. 

awal2 ni kene rajin, nanti tak larat masuk tengah puasa.. nak kene pikir menu kat pasar ramadhan pulak..:p

6 comments:

atulhani said...

gileeer ar sahur makan siakap stim.. express ko masak yer.. ehehehe.. sahur tadi, aku bangun 445, goreng nugget.. buat nesvita.. then kejutkan hubby.. kami mmg biasa mnum nesvita je masa sahur.. then MIL masak nasi goreng, pasal aku pregnnt, aku makan la nasi sket... hehehehe

NADHIRAH NOR ZELAN said...

wah mak ai sahur masak siakap stim...terbaekk la hehheh aku poknik balik semalam sahur nasi grg dengan telur dadar je hhheheh minum teh o panas hehheh

Diyana said...

wei ,siakap stim tu la paling senang rs aku.main campak je dlm periuk ..haha.

kinna said...

rajin no...sy tak bgn smlm sbb sibuk kemas rumah sehari suntuk..

Halen said...

wahhhh best tu sahur makan siakap stim. kami arini terlepas sahur utk hari pertama huhu. dua2 penat smp tak tersedar bgn sahur. last2 nasi masak utk nasya je la.

Dalin said...

fuh!! Prihatin nye Mak Cik Siah.. hihi.. sampai calling anak menantu.. sgt "family-type" punya person kan.. Selamat Berpuasa Kak Diyana~!! ^_^