LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, July 28, 2011

saya bukan kedekut tumpangkan kawan



dah booking car seat baru untuk si damia ,khas untuk toddler dari si Yana

Britax Adventure Car Seat 

RM250.untuk budak 4 - 12 tahun 


murah aa lagipun nak juga title barangan dari UK..:p.  rembat terus. tapi bayar lambat lagila eh yana..aku nak tunggu duit kutu ...kueng kueng.

yang biru tu nak kasik ali.
`
adik baru,kena warisi car seat turun temurun yang ali duduk sekarang tu.:D


orang selalu cakap bonet Persona besar kan?  tapi kalau boleh saya nak besar lagi..:p.


sekarang memang tak muat dah..stroller untuk twin sudah mengambil tempat secara permanent di dalam bonet.


kadang kan bila saya berseorangan shopping tanpa suami,ade je mata yang memandang..ada penah sekali 1 pasang suami isteri siap dok tunggu tepi kereta...saya tengok depa.yang bini wat2 tengok henset bila saya jeling tengok dia, bila saya beralih tengok suami plak, dia memang trus je tengok saya tapi dok senyum..depa dok tengok saya urus ali ,mia dan barang2 belian masuk ke dalam kereta. derang tengok sampai saya siap semua. aku tau derang pikir ape.mesti kata mak buyung ni tak sedar diri tak pun kene tinggal laki ke hape..haha.


aku ada laki la.:p


shopping ajak kawan2?


saya jarang sangat.


sombong kan nampak? bukan. kereta saya penuh...^^.

7 comments:

Nur Sakinah Ahmad said...

angkut alja la diyana..leh masuk 7 sekeluarga..hehe...

Anonymous said...

heee....bukan pasal apa depa tengok diyana mcm tuuuu...nak mencedok ilmu kot cara2 mengurus anak masa shopping2 atau depa tunggu manalah tau kot2 diyana ada masalah masa nak masukkkan anak2 dalam keta...hiiii memang supermom la

FrH said...

comellll jek entry ni .. hehe.

nampaknya kene beli kete baru dah ni ;)

Halen said...

hehe ok la tu br cekal skit dpt urus 2 3 anak skaligus..

Nur Dalin said...

heheeh.. sebb tu la zaman skg, walaupun ada 2 3 org je... tp kereta dah besau.. kalau kak diyana ada rezeki lebih, ce angkut Exora.. ramai yg kata berpatutan.. dan sesuai..

*Doakan Kak Diyana ada rezeki lebih! Aminn*

Diyana said...

kinna,frh & dalina : aritu memang dah siap pegi nissan tgk grand livina.tp kalah dalam perdebatan dgn en ateng. itu yg beli hilux tu. lagipun..porch tak muat kalau dua2 pakai yang gabak. cukup je sorang pakai.dgn hilux, katil baby pun kiterang angkut bawa balik kampung..miahaha.

cik anon a.k.a kak suzana: superla sangat kak..kdg tu nak tunggu papa die lambat blk keje,pegi sendiri ajela.

halen:harus kene cekal.kalau tak,meroyan..haha

transformed housewife said...

kalau org tengok apa yg ada kat dlm kereta DIyana, mesti boleh faham. Knur yg ada 2 je pun tak muat nak angkut org lain sbb lagila kereta Kancil je.