LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, September 26, 2011

muntah-muntah dalam trimester terakhir

dari malam sabtu lepas, saya muntah2 sampai kuar warna hijo,kuning,jingga dari dalam perut.:p


saya suspek keowteow Tesco yang saya beli pagi tu.damn u keowteow


dan lepas semalaman pergi toilet berulang kali berselang dengan pening2 lalat, keesokan paginya baru saya ajak en suami pergi klinik. huhu. ikutkan malam tu juga,boleh aje nak terjah wad kecemasan..tapi tak naklah..konfem sangat, nanti kena tahan .ibu2 mengandung kalau terjah wad kecemasan ni,selalunya priority tinggi..ade kejadian luar biasa sikit pun, konfem kena tahan wad.


lepas check up 


dapatla mc 2 hari.


doktor cakap tekanan darah rendah, urine kotor


dan dia suspek baby besar.


oh?ok.jadi bukan salah keowteow Tesco la eh...huhu

8 comments:

Nur Sakinah Ahmad said...

kesian kuey teow jd kambing hitam..hehe

FrH said...

owhh baby besar pn bole buat muntah2 ekk .. xtau plak ...

so adakah akan dipercepatkan operation kau donat ..?

atulhani said...

xpe, salahkan aje kuewteow kekeke.. baby kita sama2 besar, itu x salah. dia happy dok dalam tuh.

Diyana said...

kinna:haha..suspek utama tu.

frh: aku rendah beb. perut tu kecik,bile baby besar ..mula tertekan sana sini,fizikal tertekan,apetah lg emosi dan darah..hehe.ceh pandai je aku wat conclusion..:p

atulhani: ha ah.keowteow tu yg salah kan kan.hihi

Diyana said...

frh:hmm tak cepat kot czer.huhu.

lily lotus said...

oh ok jugak..hihi

transformed housewife said...

jaga diri Diyana. Dah tak lama dah tu.

Dr Singa said...

dah scan n ukur berat baby yang?