LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Friday, September 23, 2011

saya sibuk sekarang

saya sibuk main sims social


LOL


sungguh. saya serius.


agagaga


di samping sangat pulun menghabiskan sylibus matematik dengan anak2 murid saya. 3 weeks lagi nak final exam, dan cikgu depa akan cuti bermula hari pertama depa exam. gud luck anak2 ku...;)


di samping sibuk membasuh perkakasan new born si mia dan ali. tak sedar diri ke weh..nak beranak tak lama lagi dah..apa pun tak ready lagi. 


baby baru dapat stroller twin..kene kongsi dengan abang Ali.
akan dapat 5-6 pasang baju new born yang bau kedai
dapat koleksi cloth diapers yang bau kedai juga. mama beli tambah 10 CD.
dan yang selebihnya mama recycle aje kak mia dan abang ali punye barang..takpe kan?


mama excited tunggu kamu..sangat!


tengah membayangkan kemeriahan bila ada kamu nanti !


:D

5 comments:

Nur Sakinah Ahmad said...

sibuknye main game...hehe..

diyana, senior sy kata kalo 2 org anak mmg huru-hara, tp masuk 3 kembali normal...semoga dipermudahkan..

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

chaiyok2 donat..hope everything sume ok yeah!

atulhani said...

takpaa... sbulan lagi hang punya time. weii beli CD kat tmpt aku beli ke bukan? kan murah tmpt aku beli tuu...

Dr Singa said...

sims..

saya suka biorkan dia sampai dia terkencing..
wahahahaaaaaaaa...

transformed housewife said...

senang boleh recycle apa2 brg yg dah ada. lgpun baby pakai kejap je.