LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Sunday, February 1, 2009

2009

Wah kejapnye masa berlalu!Rasanye mcm baru je ritu saya dapat tahu saya preknen. Actually sepanjang saya preknen tahun lepas, slaloo sangat terlintas di hati nak nulis2 dalam blog..tulis macamane rasa preknen, ape yg sronok,ape yg tak sronok time tu. Tapi niat tinggal niat ajela. Sampai skang, anak saya dah pun nak masuk 3 bulan, tapi blog ni terbengkalai cenggitu jek.hihihihi. Tak sempat aaa, banyak keje [alasan je tu].

Saya rs awal2 tahun ni, mesti topik azam baru la yg jd fokus. Macam2 azam orang saya dengar. Nak jd kaya le, nak naik pangkat la, nak kumpul duit gi haji la, nak kuruskan badan la...oooppsss..haha. Ini bukan azam saya,tp azam org lain.heh



Saya takde azam apa2. Cuma berdoa hari yg mendatang akan lebih baik dr hari2 yg sebelum..->[Ini boleh dikira azam ke?]



Klu tahun 2008, saya hanya berdua bersama suami tp utk thn 2009 ni kami dah ada buah cinta - Cik Damia Aleya

Klu tahun 2008,saya mengajar di batu pahat tp utk thn 2009 ni saya dapat tukar ke kedah. [Hoo yeee!!]

Klu tahun 2008,kami cuma ada Cik Berry dan Encik Wira, tp utk thn 2009 ni..kami masih lg pakai yg itu.Yg sebijik lg tu, bapak mertua suami yg punya...hehehe. Mpv proton baru keluaq tu..superb je tgk..amcam Lai?Nak jg ke teruskan azam Lai nak beli Rush tu?huhuhuhu.[cucuk,cucuk jgn tak cucuk..] Klu akhir2 preknen dulu, saya berseorangan di Johor..huhu..tp skang dah kembali di sisi hubby tercayang di utara. Sungguh2 pahit nak dikenang time berseorangan di johor tu..dah le sorang2, sedara mara pun takde, perut makin hari semakin membesar..hari2 saya berdoa hope dapat bersalin dgn selamat di samping suami n famili.Alhamdullilah ,doa saya dimakbulkan. saya sempat lg balik berehat di kampung sambil menunggu kelahiran anak.

Saya sangat2 berterima kasih kpd my former boss, Tn hj Hamin n seluruh warga SK Sri gading disbbkan depa semua sangat prihatin n mengambil berat ttg keadaan dan kebajikan saya sepanjang saya di bt pht berseorangan. huhuhu. Cedih la jugak nak tinggalkan skolah tu..

camne nak tutup entry kali ni?hmm, ntah.tkde idea.heh.












Yg menulis,

Mama Damia


No comments: