LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, September 10, 2009

MomBloggersPlanet


Korang nampak kan ada satu banner MomBloggerPlanet kat sidebar saya kan? Haa..itula satu2nya komuniti ibu-ibu siber yang saya join setakat ni..hehe. Best korang..ramai btul kenalan baru yang saya dapat saya kenal dari komuniti MBP ni.
Makaceh ye pada tokeh besar MBP,iaitu Puan LittleMama. Utk pengetahuan semua jg, Pn LittleMama juga aktif dengan satu lagi blog yg saya rasa bleh dikategorikan personal sikit berbanding dengan MBP tadi iaitu LittleMamaDiary. LittleMama ni seorang blogger yang sangat aktif..aisey,jeles juga beb..littlemama siap bleh beli laptop baru guna duit extra dari Google Adsense je..isk.isk


Meh,jom join ramai-ramai ke komuniti MBP!


And entry kali ni, kira 2 in 1 la ye..sebab masih berkaitan dengan tn empunya MBP.hehe.[cewah,bodek..dapat ke extra reward point ,littlemama?hehe]


Cerita keduanya pasal...gambar di bawah..



Thanks ya,mama izzah! ;)



Cuba cari persamaan antara kedua anak di atas? Sape perasan,angkat tangan! Klu jawab btul,nanti saya belanja eskacang.hehehehe.


Mesti ada yang tertanya2 kan ..sapa baby cumill berbaju pink iteww kan?hmm, si cumil tu namanye Izzah..anak kepada Littlemama.


Saya la,satu hari tu tengah jenguk blog littlemama..terkesima la kejap sebab ala2 terperasan yang Damia ada kat blog tu..eh,eh, bile skali tengok lagi..hmm,bukan ghupenye..anak orang lain..hehe..adeke patut, mama sendiri tersilap pandang.hmm.


Paling tak tahan tu, rambut tu...sama sangatkan gulung2nya tu? sama betul rambut dieorg berdua ni..klu ikut dr stori littlemama, baby izzah ni ikut rambut mamanye..and damia plak ikut rambut atuknye.


Itula..orang kata dalam dunia, sekurang-kurangnya ada 7 orang yang serupa. Hmm, damia dah jumpa sorang!! hehehe.

5 comments:

Ros Ibrahim said...

diyana, ahaks.. siap story pasal LittleMamaDiary ye.. thanks!

3740Journal said...

ni promo nak dpt pointkah..akeke

Diyana said...

azza:hmm a ah.aza.hehe

BabyIntan said...

Boleh jadi kembar nie, kalo keluar skali :)

Sumijelly said...

hahaha....tul la..
muker ada sama cikit...
kalu kuar sure kata kembar..
hahaha....
bila ada gathering, bw anak tu..
ambik gmbr ngan anak little mama..