LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, January 23, 2010

Neee....


Psst..psst..sila abaikan rumput2 yang penuh dalam pasu bunga belakang mia tu..rumput kat laman pun tak terbela..tunggu la pas pantang nnti,nanti eden operasi semula pokok2 tu..uhuhu

Mia bergaya ngan jeans baru.,kasut baru and juga blouse baru.
Pengikat rambut pun,baru ..spring2 lagi haa..
Tengok gaya macam dah pandai jalan mek sorang ni..

Tapi..hakikatnya

Hm,blom lagila..lambat mek ni jalan.masih jalan macam anak ketam.
Gayat2.
Takut2.
Orang tua kata, klu tapak kaki kecik ..memang lambat skit anak nak berjalan.
Mak saya kata,'itu bukan saipa tu..ikut mak dia..lambat jalan...'

Betul la kot :D

5 comments:

eezah said...

ala comel mia..bru pandai jalan ya..

tirah(: said...

mcm anak korea!:))

Halen said...

alahai.. tak berlari lagi ker damia. mcmana nk kejar noyul ni hehe

atulhani said...

betui la kaki hang pun mmg kecik.. dia mmg ikut hang la kot hehe

Diyana Zulkifli said...

eezah:hmm, a ahla auntie eezah..baru nak pandai jalan

tirah: neee..:)

halen:klu balik jmpa kazen2 kat sabah mesti cepatje jalan mek ni..skang ni,mia soranfg2 tkde kawan nak bawa bersaing utk jalan

atul:hmm,heh.tau takpa..:p